Seiko Only Deel III

Ja hij is zeker mooi.
Hierbij de oudere broer uit jaren 70 nog nieuw gekocht !

11 likes

Ja hoor, Seiko heeft meerdere titanium modellen

Grappig dan hierbij de oranje (Nog nooit gedragen!)
Die groene kan ik niet. Ook leuk!
Wel nieuw gekocht.

8 likes

Mooi!
Deze heb ik ook een paar keer gehad, en 'n paar keer gemod/verkocht > een van de vele spijt-van-dat-ik-'m-ooit-verkocht-heb horloges :sweat_smile:

1 like

Daar is die dan eindelijk!

15 likes

Is ‘gewoon’ een originele MM300 strap…
Typenummer:

Is normaal gesproken niet echt moeilijk aan te komen.

Ze worden ook nog wel eens aangeboden in het blauwe gedeelte.

Het is namelijk een nogal stugge band…
Nu ben ik al gauw van ‘origineel’ , dus is het hem ‘vergeven’…:roll_eyes: Aan de andere kant is het bizar dat deze band , die dan aan of bij een horloge van een paar duizend meegeleverd word , van dit soort plastic is. Rubber kun je het nauwelijks noemen…

Er bestaan wel merken die dit soort type banden in een zachtere versie maken…

Deze heeft dan toevallig nu een metalen keeper , je hebt ‘m ook met een rubberen keeper.

Die vind ik éigenlijk net wat authentieker… maar dat is een smaakdingetje…

2 likes

Wat toevallig. Ik heb die linker ook. Erg leuke automaat van halverwege jaren negentig gok ik. Ik had hem nog niet ergens anders voorbij zien komen.

12 likes

Mijn versie van de vorige black edition…:grinning:

4 likes

Gefeliciteerd 🥳 Dat is een geweldig horloge! Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?

2 likes

Zie oa https://www.monsterwatches.nl/product/originele-seiko-rubber-banden/, 20mm MarineMaster.

1 like

Gekocht bij Magi/Solojapan. Eerste keer via hem. Ben erg tevreden!

2 likes

Gefeliciteerd! Echt een topper!

1 like

Dankjewel voor je uitgebreide reactie! Ben zelf ook nogal van het origineel, maar een stugge strap heb ik geen zin in. Ben op zoek naar mooie strap voor mijn mm200, de bracelet is supermooi, maar heeft een heel brede sluiting en dit zit niet lekker. Op mijn Tuna strap staat Z22, dezelfde keeper als in jouw foto, super soepel rubber, zou deze origineel zijn? Was in ieder geval niet de originele strap want deze heb ik er stuk bij van de verkoper destijds.

Nog 1tje hoor!

Bandje op maat laten maken bij juwelier. Nu de hele avond kijken hoe laat het is :slight_smile:

14 likes

Deze?
Komt origineel bij de SPB083 en is erg soepel (silicone denk ik)

1 like

Dat is hem denk ik! Zie foto’s:

image

Hoe heet deze en waar voordelig te krijgen? Thanks!

2 likes

Goede beslissing, een van de mooiste en beste duikhorloges van Seiko, niet vergeten dat het ook een marinemaster is en toendertjd een prijzig horloge kwalitatief hoger dan een mm200.:+1::smile:

1 like

Mooi dat je er toch 1 hebt gekocht.
Kwamen hier nog extra kosten bij of werd het via Spanje verstuurd ?
Die wijzerplaat blijft een genot om naar te kijken he

1 like

Hij is mooi hé. Heb hem ook net binnen en de verhalen dat de plaat zo gaaf moet zijn kloppen echt. Veel plezier met deze prachtige Sarx.

@Timo9 deze worden vanuit Spanje verstuurd. Geen gedoe met extra kosten. En Magi Is een betrouwbare en snelle leverancier.

2 likes

Geen idee hoe hij heet, PM even ik heb een ongedragenliggen

1 like