Seiko Only Deel III

12 likes

Elke dag feest!

13 likes

Die SPB149 is met zijn 40,5mm wel echt een mooi alternatief voor de SLA017. Ook qua prijs, 1350,-

De SLA037=SLA017, maar dan voor twee keer de prijs. Doe mij de SLA017 dan maar. Oh wacht die heb ik al :grinning:

15 likes

Vandaag iets in blauw met bloemetjes :smiley:

17 likes

8 likes

Goeie vorm en lume match vinden was lastig bij deze, dit is het derde setje wijzers dat ik probeer. Ik denk dat ik ‘m zo maar ‘s ga laten, mooi zo!

9 likes

De wijzers passen goed bij de wijzerplaat…:+1:

1 like

Sunny day…

6 likes

op een of andere manier mis ik het toch het kompas:thinking:, het voegt toch wat toe

Eh, de wijzers zijn prima, maar er bleef toch iets knagen…

Ik noem ‘m SRP(B)315, denk ik.

Mijn hele Samurai-obsessie inmiddels:

10 likes

Ik zou de oranje nog wel willen…

1 like

Ik ben met die gele en oranje bezig geweest om aan te kopen. Werden mij behoorlijk duurder aangeboden dan waar ze uiteindelijk voor in het forum werden aangeboden. Toen was ik er wel even klaar mee.
Verzamelen is ook pas leuk als je ze af en toe tegen komt en dan kan aankopen voor een prijs waar je blij van wordt. Met een zak geld de markt opgaan heet “kopen” en niet verzamelen.

Oh, de prijzen waren niet extreem hoog hier maar werden deze dan nog verhoogd bij vraag?

Nee mijn interesse naar BFK werd opgemerkt en ik kreeg PM. Toen ik niet door ging op de voorstellen werden ze hier aangeboden tegen aanzienlijk lagere prijzen.
Ik heb het daar maar bij gelaten.

Ik kan je een gen 1 Titanium Samurai ook van harte aanbevelen. Heerlijk horloge is dat. :smile:

1 like

Ik reageer even hier omdat ik niet in je verkooptopic mag reageren. Voel me aangesproken aangezien ik je via PB heb bericht dat dit geen “als nieuw” is.

Op de nieuwe foto’s zie je het idd minder. Succes met de verkoop :+1:

1 like

Bijzondere manier, maar helemaal prima @Watch2Morrow . :+1: Mocht iemand geinteresseerd zijn dan maak ik met liefde nog meer foto’s. :wink: Vind het zonde als iemand deze laat lopen omdat ie onterecht zou denken dat er krasjes zitten. :slight_smile:

Thanks voor het pluggen van mijn verkooptopic :smile:

1 like

Maar er zitten toch krasjes net onder de sluiting?
Door het verzetten van de sluiting

Valt toch mee? Best netjes voor mijn doen.

1 like

Heb jij niet eens een afgedragen SARB gekocht die als nieuw aangeboden werd?

1 like