Seiko Only Deel III

Mooi hoor :ok_hand:

6 likes

Blijft een mooi ding. Welk typenummer is dit?

SRP777 maar met de nodige aanpassingen; wijzerplaat, dag- en datum schijf, secondewijzer, glas, coinbezel)

1 like

Blue Friday…:grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Ik ben over het algemeen meer van de originaliteit, maar deze is erg geslaagd wat mij betreft :+1:

1 like

5 likes

Ik vind ze errug mooi!

Heeft er al iemand een prijs gevonden?

Tja…

Bij de King Turtle vond/vind ik die wijzerplaat , zéker met dat matgouden secondenwijzertje geweldig.

Maar dit herinnert mij toch weer lichtjes aan wat ik dan altijd toch min of meer weer een beetje tegen Seiko heb. Of wat teleurgesteld…In die zin dan.,

Mooi. Daar niet van. En het ademt natuurlijk allemaal het ‘Seiko-DNA’, maar;

Het kunstje word dan tot in den treure herhaald.

Met zeer veel erg op elkaar gelijkende modellen tot gevolg…

image

:crazy_face:

Leuke aanbieding inderdaad,
Omdat ze nooit meer aangeboden worden, gewoon in de verleiding gekomen om ze nogmaals te kopen.
Niet gedaan natuurlijk…
gefeliciteerd met je aankoop

1 like

Dank je wel…vind ze erg stoer en dragen heerlijk :ok_hand:t2: …Ik wist niet dat er een blauwe was, dacht dat deze zwart was met een Pepsi bezel…toen ik betere foto’s zag wilde ik deze opeens wel :+1:t2::grin:

2 likes

Ik wou juist die zwarte maar toen ik de pepsi bestelde was de zwarte er nog niet. Nahja, genoeg zwarte en nog geen pepsi dus op zich toch goed. En wat je zegt, ze dragen perfect.

1 like

Oh…je had liever die zwarte gehad? Ik dacht dat jij die al had :roll_eyes: Zo gaat het ook vaak bij mij…net wat besteld komt er daarna weer wat anders moois voorbij :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Gehad😉

1 like

Ah… keuzes :see_no_evil:

De gele zou ik ook nog wel willen :yum:

11 likes

Vorige maand geel én oranje én een zwarte BFK hier in het blauwe deel… zou je in 1 keer klaar zijn :innocent:

2 likes

Ik weet het ja… maar toen had ik de BFK nog niet ondervonden :blush: …de zwarte heb ik toen gekocht :+1:t2::smiley: …en de gele en oranje waren toen vrij snel weg :unamused:

2 likes

Deze vandaag weer is.

12 likes

Sunny day…:sunny:

11 likes