Seiko Only Deel III

Gisterenavond nog laat op de badkamer effe een :camera_flash: snel gemaakt “op mijn werk” :sweat_smile:

7 likes

Welk typenummer is dit als ik vragen mag?

Sarw041 :slight_smile:️:wink:

1 like

Thanks

10 likes

Yummy🤩

1 like

4 likes

Werk ik in de tuin of aan de zeilboot draag ik steevast deze Seiko-beater uit de stal van @Marco_T. Een leuke mod. van een standaard seiko met dag/datum had een hardlexglaasje. Hardlex vervangen voor een bol plexiglaasje en de wijzerplaat kwam meen ik van dagaz. De dagaanduiding kwam hiermee te vervallen maar dat wieltje draait buiten het zicht vrolijk z’n rondjes mee. Deze klok is een blijvertje :rofl: greet nitraM

6 likes

12 likes

Thuis op de bank aan het werk. De dial lijkt donker grijs tot zwart wanneer er niet direct licht op valt. De braclet is prachtig maar pikt wel makkelijk krasjes op.

11 likes

10 likes

22 likes

even lopen spelen… maar man wat zou dit gaaf zijn.

Van plan mijn eerste seiko ( skx013 ) te kopen binnenkort en zelf weer eraan lopen klooien zoals de 2e foto :slight_smile: !

6 likes

4 likes

Hoe kan het toch dat mensen zoveel bieden terwijl plaat en caseback niet eens matchen! Proof en 1973 gaan niet samen😕

1 like

Ik heb het idee dat die Engelse Seiko camera zelf de advertenties enorm omhoog bieden. Al die troep gaat voor ve te veel.

1 like

Een hoop mensen, waaronder ik, weten niet van de hoed en de rand. Maar zien iets wat ze graag willen hebben.

Kijk maar op Catawiki waarvoor deze horloges weg gaan.

Ja, maar je gaat toch niet twee keer zoveel betalen als gebruikelijk of vergis ik me nu zo?

Liefst niet, maar als je niet weet wat het waard is, is het wat de gek er voor geeft.

7 likes