Seiko Only Deel III

Dat vind ik dan net te prijzig…

19 likes

Erg leuk maar helaas lastig te vinden.

2 likes

Daar was ik inmiddels achter :blush:
Wat doen die dingen ongeveer qua prijs? Dat weet jij vast wel?

Verschilt altijd wel bij dat soort horloges. Er stond er een op het forum voor 400 en die werd verkocht en daarna stond er een voor 700 euro maar die werd niet verkocht :wink:

1 like

Vandaag binnen en direct op zomerband.

11 likes

Wat de gek er voor geeft dus.

1 like

Toffe combinatie.

1 like

Iemand een idee of het mogelijk is om voor dit horloge een donor movement te krijgen? Het batterijtje is gaan lekken maar ik wil graag het horloge gaan dragen.

De wijzer plaat is mooi met het verkleurde tritium en de case is lekker gradragen.

Als iemand mij kan helpen hoor ik het graag!!

6 likes

De SARB033 denkt ook door het dak te gaan…:joy:

9 likes

Ja een 7546 uurwerkje is niet heel moeilijk te vinden.

Denk dat hij perongeluk een nulletje teveel erbij heeft gezet.

1 like

Bedankt :blush:

Wat een topper is dat ook!

Edit: hier vandaag Ebel

3 likes

SBBW045

17 likes

Beetje rond gekeken en gevraagd:
300 euro voor een afgeragde zonder toebehoren. Dikwijls dan zwarte bezelrand onooglijk…
Een nieuwe met alles erbij vanaf 1000 euro.
Een vrijwel nieuwe pre-owned met volle set toebehoren inmiddels rond de 750 euro.

Precies :wink:

1 like

Ze vragen er 1000$ voor zo te zien op ebay. Maar of ze daar ook voor verkocht worden. Hier op HF was 700 euro een paar maandjes geleden nog wel te veel. Dat is ook flink meer dan de nieuwprijs destijds volgens mij :thinking::thinking:

2 likes

Nieuwprijs in Nederland was slechts EUR 269,- in 2013/2014
Maar is enorm zeldzaam inmiddels in perfecte staat.
Dit model is nauwelijks in Nederland verkrijgbaar geweest. Merendeel aanbod is (ex)JDM of voor andere Aziatische markten geweest, hier foto met Japanse prijs-tag:

image

Ook behoorlijk gebruikt model op Ebay:


Veel hakjes/krasjes in de bezel en glas zwaar beschadigd.
Bezel(rand) is nieuw niet los verkrijgbaar.
En glas is lastig aan te komen…Dus WYSIWYG…Polijsten kan uiteraard nog wel
Oja zorg ook dat je de originele band en reserveschakels erbij krijgt, die zijn ook niet meer nieuw verkrijgbaar.
Op zich voor het geld niet verkeerd deze.

Als je ècht los wilt hier nog een mooi setje:


Mist alleen nog de Limited SCEB015…

3 likes

:scream: :joy:

Dat is het nadeel van de bullhead modellen dat ze erg groot ziijn en makkelijk ergens tegen aan te stoten zijn.

Wat een prijzen sommige er voor vragen. Betere investering dan een Rolex zo te zien :nerd_face::nerd_face: Zo’n zwarte PVD zag ik laatst nog op marktplaats voor een 200 euro volgens mij. Maar die vind ik zelf qua kleuren combo niet zo mooi.

2 likes