Ik volg @anon8024582HF, wat een heerlijke band is dit!
Taps van 20 naar 16 mm past perfect bij het formaat van de Sarb
Ook die blikken sluiting met z’n 7(!) microgaatjes is naar mijn mening een zegen.
Ik volg @anon8024582HF, wat een heerlijke band is dit!
Taps van 20 naar 16 mm past perfect bij het formaat van de Sarb
Ook die blikken sluiting met z’n 7(!) microgaatjes is naar mijn mening een zegen.
Ziet er goed uit, heb je dan ook foto van de sluiting. Pols even een halve slag draaien
Dat seiko dat zelf niet kon bedenken.
Grappige is, 5 tal jaar geleden zou ik deze links laten liggen, een overgare duiker.
Nu apprecieer ik die meer als historisch materiaal.
De invloed van Seiko hun herlanceringen
Ik ben er over aan het denken om m’n collectie wat in te krimpen, ook m’n Seiko’s. Dit heb ik nu:
De 7548 en een 007 blijven iig.
Zijn er mensen die ook een 013 hebben en die een plaats vinden hebben naast de 007?
Zijn er mensen die een 009 hebben en die een plaats vinden hebben naast de 007? (Ik heb ook een Tudor GMT)
De SRP777 en 007 is een beetje appels en peren, maar ik neig naar 007 vaak merk ik. Dus de 777 er ook maar uit?!
srp777 en de 009 er uit en een Padi turtle halen Zou ook een van je 007’s weg doen, twee stuks is een beetje dubbel op. Een 011 ligt niet voor het oprapen en is een leuke kleurijke aanvulling en zou ik niet weg doen.
Hee, ik probeer te minderen
Er gaat er daar zeker een van weg
Zat ik ook aan te denken, alleen heb ik de 011 letterlijk nog nooit gedragen. Zit zelfs nog in de stickers/tags.
Dus bij gebrek aan draagtijd zou die wel weg kunnen. Maar hem evt terugvinden…
Dat is toch ook 1 minder
Haha, daar heb je gelijk in
Maar ik wil zoveel mogelijk minderen
Haha inderdaad. 1 er uit zonder de variatie binnen de collectie op te offeren
Heb dezelfde gedachte om wat te gaan minderen heb nu mijn turtle tekoop staan,
Gaat er nog één uit, astron blijft door mijn hoofd gaan nu maar is een keer doorzetten.
Yup, maar niet zoals je schrijft op een Solid Oyster maar op een Endmill/Presidential. In mijn ogen een mooiere en vooral comfortabeler bracelet dan een Solid Oyster. Ze zijn nog duurder ook dus voor een koper interessanter
Owh dat wist ik niet… Mij is verteld toen ik de padi kocht dat er een solid oyster aan zit.
Mijn kennis is beperkt op dat gebied😊
Raar dat die nog niet verkocht is😂
Komt omdat je Solid Oyster er bijzet…
Als @ivar1 mij even pb’t wat hij voor de SRP777 wil hebben dan kan hij dat misschien gebruiken als opgeld voor jouw Padi. Hoeft hij alleen nog zijn SKX009 kwijt.