Seiko Only Deel III

Het is ook een alternatief. Die sarb gaat gewoon verdwijnen.

Maar wel een mooie blauwe wijzerplaat, domed glaasje, mooiere wijzers en indexen.
Overigens ook in wit en zwart leverbaar.

1 like

Ziet er echt super goed uit. Mooie strakke lijnen. Wat kost zoiets?

±400 euro in Japan. En daar komen dan nog importkosten bij.

1 like

Retail 52.800 jpy

Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij heeft deze Save the Ocean blauwe lume en de SRPE03 de standaard groene lume. Ik weet dat niet zeker, jij misschien wel?
Maar dat is misschien nog wel iets om rekening mee te houden, omdat de blauwe lume van Seiko bij lange na niet het niveau van de groene haalt. Ik zag er toevallig van de week een filmpje over.

Binnenkort in dit theater :wink:

20 likes

Dit is die Samurai mod toch?
Erg mooi, heb er ook naar gekeken in de blauwe hoek, jij was sneller! Veel plezier ervan!:grin::+1:

1 like

Na wat getwijfel… Toch voor de SRPD21 gegaan:

Als PostNL het goed heeft, komt hij morgen rond deze tijd binnen!

12 likes

Gaaf! Mooi horloge. Zeker voor de zomer! :grin: Heb je hem alsnog voor de aanbieding van Horloge Gigant gekocht?

Nee, niet via horlogegigant.nl. Ik las niet al te beste ervaringen met die website. Prijzen en kortingen vind ik daar ook heel vreemd berekend.

Deze komt via Kremer Watches. Website is dan wel uit de lucht, maar via de mail was het net zo prettig zakendoen!

2 likes

I just love this watch. En het mooiste van alles, hij loopt +1-2 sec. per dag.

10 likes

Yep!

1 like

En, stroopwafels erbij gehad? :joy::+1:

9 likes

Lazy day

12 likes

Daar ga ik morgen achter komen! Is dat gebruikelijk bij Kremer? Is mijn eerste ervaring met die zaak.

Deze had ik nog niet gezien. Erg mooi.

1 like

Ja, dat is gebruikelijk bij ze. Is ontstaan omdat ze ooit op verzoek van een Zweedse klant wat stroopwafels hadden meegestuurd en dat hebben ze zo maar gelaten. Fijne zaak, snelle reacties en lage prijzen!:+1::+1:

Ik had wel veel besteld :joy: @Alexx28

12 likes

NA

16 likes

Nice!

Enlighten me: is dit bedrag malloot of is dit een specifiek exemplaar