Allebei erg mooi, er zijn genoeg combinaties te bedenken zie ik al. Misschien ook grappig op suede, iets van grijs.
Jazeker!
de wijzers en datum zijn een andere kleur wit dan de charterring en subdails. Het laat zich wat moeilijk vast leggen op de foto.
Moet zeggen dat ik 'm steeds meer begin te waarderen. Misschien iemand hier nog een SKX007 te koop tegen een leuk prijsje?
Iemand enig idee hoe ik Rob van Monsterwatches kan bereiken? Heb het contactformulier geprobeerd van zijn website, via facebook, maar geen resultaat.
Heb een rubber bandje voor mijn Turtle besteld, maar we zijn bijna een week verder en er is nog niets verstuurd…
Idem. Bij de rikketik afgelopen najaar een mod samengesteld. Ik zou via mail laten weten of het door zou gaan 3x gemaild naar het door hem gegeven mailadres en 1x via formulier op website. Nul reactie.
Ziet er lang niet gek uit!
Nee dat dacht ik ook ja! very toolish hoor
Hahah die heb ik gehad. Maar dan De 16570. Mooiste horloges zijn met stalen bezel. Zit eraan te denken een stalen te halen voor deze. Als erbij.
Altijd goed! Ik ben opzoek naar een SKX031, maar dat is volgens mij nog niet zo makkelijk…
Dat is helaas hoe Rob werkt. Uiteindelijk ligt het in de brievenbus
Rob is het beste bereikbaar via zijn mobiel.