Seiko Only Deel III

15 likes


Lumen doen het nog steeds goed

9 likes

11 likes

Hoeveel betaal je ongeveer voor de service van een sumo?

Staat heel mooi die band! :sunglasses:

Op de valreep toch nog wat SKX-en op de kop getikt :grinning:

SKX007K2, SKX009K2 en SKX013K2

11 likes

:joy: :joy: …Seiko heeft het wel een beetje hoog in de bol, niet? Zo van de foto’s zou ik er nog geen €15 voor neertellen…

1 like

Geen 011’s? :grimacing::grimacing: Die kom je toch een stuk minder tegen merk ik nu.

Seiko heeft wel vaker gekke retail prijzen voor banden volgens mij.

1 like

Alternatief was alleen de Seiko sluiting bestellen en de mesh band elders. Maar helaas is de sluiting niet los verkrijgbaar…

1 like

Nee helaas, die waren al uitverkocht, anders had ik die ook wel gewild

1 like

Ja ik hou mn ogen ook open voor eentje de laatste tijd, een seiko fan zonder SKX kan natuurlijk niet. Stond er wel 1 op HF maar ik heb liever geen gemodde. Maar komt tzt vast wel goed hopelijk :smile:

1 like

Ik vind de mesh niet mooi en erg goedkoop ogen, liever op de gewone stalen band :smile:

1 like

Zo zie je maar weer dat smaken verschillen, ik vind persoonlijk de nieuwe SRPD73K1 (en ook blauwe en groene broertjes) op mesh de mooiste uit deze nieuwe serie. Voor ieder wat wils in ieder geval, 27 modellen binnen deze nieuwe serie. En dat is nog maar om mee te beginnen, komen er vast nog meer!

image

1 like

Al even binnen maar jullie hadden nog foto’s van me tegoed:

10 likes

Ik weet nog dat ik de SBDC059 net had opgehaald en vervolgens deze Padi zag bij Twinkle. Ik vond er echt niks aan…de eerste indruk is niet altijd de beste? :smiley:

7 likes

De onlangs gemodde Seiko voorzien van een velours bandje van Strps!

2 likes

12 likes

Een seiko tommy hilfiger panerai.

1 like

Dik hè?!

1 like

Ja hij is vrij eclectisch aan het worden… Misschien is hij met de originele band wat rustiger.