Seiko Only Deel III

Wel van chrono’s? :wink: Ik wil er graag nog zo eentje, erg mooi dat oranje!

6 likes

Yep, dat wel. Da’s inderdaad een leuke chrono.

1 like

Batman weer… Gelijk een vraag voor de Turtle experts…Ik zie de drilled lugs om de band eraf te halen maar hoe zet je de band terug erop?? In de endlink zit bijna geen ruimte om je bergeon tussen te plaatsen…??


7 likes

Haha.
Beetje pielen Nils.
Zorgen dat je net bit heb met 1kant van je pushpin dan de andere kant induwen en ertussen schuiven.

1 like

Oke…zo’n band als deze nog niet gehad…meestal zit er een uitsparing in de endlink :flushed:

Ik gebruik in dit soort gevallen gewoon mijn nagel om de pin er tussen te krijgen. Scheelt ook krassen. Kan wel een nagel kosten :joy:

3 likes

Heb geen lange nagels, dan moet ik de vrouw lief aankijken…kost het haar weer een nagel :grin:

Bij gebrek aan nagel helpt bankpasje ook wel eens…

3 likes

Ook een idee…thanks :+1::grinning:

Nagel Hoeft echt niet lang te zijn. Beetje indrukken en er tussen schuiven.

1 like

Seiko Lord Matic LM Automatic 5606-7000

6 likes

Of gewoon je banden tooltje daar voor gebruiken om de push pins in te duwen? Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan

1 like

Past dat ook gewoon? Nog niet geprobeerd maar na het bekijken van de endlinks vroeg ik het mij af…

6 likes

Ik snap niet wat je bedoelt? Je legt die endlinks er gewoon tussen en drukt dan van boven stuk voor stuk de uiteinden van de push pin er in?

1 like

Zou het van onderuit doen. Maak je dan een krasje op de lug is dat niet zichtbaar. Doe je het van boven uit en je maakt een krasje is dat gelojk zichtbaar.

1 like

Als het horloge ondersteboven ligt op tafel is de onderkant boven. Snapje. :thinking::upside_down_face:. Inderdaad via de onderkant van het horloge doen.

2 likes

Meer foto’s :sunglasses:

1 like

Ja zo gewoon…leek mij gewoon dat het bandentooltje(kop) er niet tussen past…

1 like

Maar die hoeft er toch niet tussen?

2 likes