Seiko Only Deel III

Ben jij dan op zoek ernaar? Of zijn anderen ernaar opzoek?

Nou…als de pushpin niet gelijk pakt om hem te duwen richting gaatje mocht dat met de endlink niet lukken :roll_eyes:

Net effe gekeken en bergeon tooltje komt er niet tussen…

1 like

Yep ik zou graag nog een SKX011 willen.

Oh op die manier. De endlinks zitten meestal wel vrij strak dat de springbars meestal gewoon meteen er in springen en goed zitten.

2 likes

Ah.oke…ik heb zo’n band nog niet gehad :grin:… het is dus niet zo bij alle drilled lugs(wat ik dacht) want bij mijn spb053 zit er nog wel een uitsparing in de endlink…

2 likes

Maar goed dat je dat bij je trutle niet hebt. Want dat is een teken dat de band (en het horloge dus) fake zijn. :open_mouth:

2 likes

Deze Turtle is een ex van Ide…zal wel goed zitten :grin:

Maken ze daar ook al weer nepperds in? :confounded:

Met m’n trusty SARB op het vliegveld. :grin:

6 likes

Yep helaas. :roll_eyes::roll_eyes:

4 likes

Die worden zeker gemaakt. Sterker nog er is een hele “namaakindustrie”. Richt zich op alles wat nagemaakt kan worden, dus niet alleeen het produkt maar ook de verpakking. Voor horloges bijv Rolexdozen, garantiebewijzen, horlogebanden, tags, etc. Rolex is maar een voorbeeld, gebeurt voor alle merken waar vraag naar is. Ze kopen dan een bestaand horloge op en wegen bijv. het uurwerk. Vervolgens wordt dit tot dezelfde zwaarte nagemaakt. In Nederland is zelfs een Stichting waar veel gerrenomeerde merken bij zijn aangesloten. Wordt een handelspartij namaakspul aangetroffen dan doet de stichting namens het merk aangifte van inbreuk op het merkrecht. In de namaakindustrie gaan miljoenen om.

1 like

Holy chips :see_no_evil: …lijkt net een echte…mij valt op dat de indicies niet omlijnd zijn met dat zilveren(weet niet meer hoe je dat noemt :grin: )

1 like

Ik weet dat er veel nagemaakt word maar vaak de duurdere merken dacht ik(meer op te verdienen) alhoewel van Citizen en Seiko zijn er heel veel ’ Mumbay Specials’ die ook nog eens verkocht worden ook :confounded:

1 like

De stichting is SNB-React. Kijk maar eens op hun site https://www.react.org/clients/ naar de merken die ze vertegenwoordigen. Die dekken zowat alles wat een consument maar kan kopen.

1 like

Stichting vertegenwoordigt veel meer merken dan op hun site staat. Maar niet elk merk wil op hun site met naam genoemd worden. Maar gaan nu wel ver van het topic af (sorry hiervoor).

Behoorlijk lijstje :neutral_face: …Ik zie ook automerken er tussen staan :thinking:

Helemaal mee eens,
Hij zat op een hele lelijke zwarte band, ik heb niks met zwarte glimmende leren banden, die zien er altijd zo goedkoop uit. Ik weet nog niet wat ik moet doen. Heeft iemand nog een gouden tip?

1 like
5 likes

Turtles …

10 likes

Nieuwe modellen aangekondigd
Sary147 en Sary149, 4R36, 38.3mm

6 likes

7 likes

Alvast voor de Up! van morgen :wink:

12 likes