Seiko Only Deel III

Turtle by night

5 likes

Deze was € 310,-.

11 likes

:ok_hand:t2:

4 likes

Van langdurige ladenliggers tot keuze conflictjes.Behoorlijk bekwaam bezig die @Aad57

9 likes

Eeeeindelijk na lang wachten de nieuwe “SKX” Seiko 5 serie binnen :heart_eyes:

Om te beginnen eerst deze 13, overige modellen uit deze serie volgen, incl. de modellen die niet in Nederland/EU verkrijgbaar zijn.

Mooie nieuw doosjes erbij in de EU

SKX kwam origineel zonder doosje, verkopers verkochten ze daarom in allerlei verschillende doosjes.

Leuke was de mystiek van de SKX, officieel ook geïmporteerd naar de EU door Seiko Nederland, maar altijd een model gebleven dat bij weinig juweliers te zien was en waar nog een grote grijze parallel-import wereld naast leefde. Nu als nieuwe Seiko 5 serie in het keurslijf van de standaard Seiko modelreeksen gegoten, zo’n succesvol model kan tenslotte niet in de schaduw blijven. “Slachtoffer” van eigen succes zeg maar :wink:

Het mooie is dat - hoewel dit model officieel geen echte duiker meer is - het scala aan uitvoeringen meteen veel malen groter is. En (retail)prijzen vriendelijker. Uiteraard nog steeds erg geschikt om eens een ander wijzerplaatje/wijzers in te lepelen, saffierglas op aan te brengen en los te gaan op gebied van bandwissels.

Deze nog even uitgelicht, nu geen mat oranje meer zoals bij de SKX011, maar Nemo Sun Burst:

23 likes

6309-7290😎

11 likes

En deze mag jij wél voeren in je shop? Of net als Prospex ook niet…

Mooi, ik vind het een geslaagde nieuwe lijn van Seiko. Ben daarom dan ook erg blij met mijn zwarte. Nu moet alleen strapcode nog een bijpassende metalen band gaan leveren :slightly_smiling_face: maar voor nu op Seiko rubber.

11 likes

Goeiemorgen!!!

4 likes

Past een pvd zwarte oyster van Strapcode niet dan?

![image|666x500](upload://5miTWwBNaD8JcbDLRpznrT4dvzt.jpeg
Vandaag maar eens een stukje antiek om de pols.

5 likes

Ik dacht het niet. Voor de stainless steel versies lijken het aparte producten en ik heb op hun insta nog geen zwarte model met bijpassende band gezien

Uploaden…

Groet van de Witte haaien :muscle:

Ik vind dit ‘nemo’ model wel zeer teleurstellend voor de mensen die de limited versie van de Turtle gekocht hebben… Of een losse wijzerplaat die ook ontzettend duur was…

1 like

10 likes

Hier zijn ze al hoor!

Edit: Geen pvd, sorry…

9 likes

6 likes