Seiko Only Deel III

Fijne zondag vanuit het Noord-Hollands Duinreservaat…:wink:

17 likes

De SGG729P1 die jij hebt (ik ook trouwens) is nog steeds te krijgen. Het horloge hierboven (de SGG551P1 ?) kocht ik nieuw in 2006 of 2007 bij de Bijenkorf in Eindhoven en lijkt een voorganger qua model.
Voordat ik in 2012 met de horlogehobby begon ben ik bij de plaatselijke juwelier binnengelopen omdat de originele band verbogen schakels had en ik iets nieuws zocht. Het enige wat hij beschikbaar had was deze titanium/gouden variant, die ik vervolgens aan een veel te hoge prijs kocht :joy:
Het misstaat niet inderdaad.

1 like

Sumo Sunday + nieuwe aanwinst :sunglasses:

29 likes

Seiko Sunday

11 likes

Soms moet je een model een tweede kans geven, vandaag deze Kakume opgehaald. Ik had hem een tijd terug al eens eerder gehad maar nu de tweede keer bevalt hij beter.

14 likes

Gisteren in een impuls gekocht maar ik kan niet vinden welk nummer dat dit is of misschien dat het een modje is ofzo? Ik heb geen idee. Als iemand een idee heeft let me know!!

image|375x500

1 like

Wat staat er op het deksel?

Die band staat 'm goed! :heart_eyes:

1 like

2 dingen die bij elkaar passen :joy:
De pest is alleen dat je het nu wel allemaal weet en daardoor bijna niets meer wilt kopen omdat je weet dat de prijs te hoog is. Soms is het fijner onwetend te zijn.

1 like

Heb m nog niet binnen. En de verkoper had geen foto van de achterkant gemaakt voor het opsturen. En ben nog een weekje van huis, dus kan het nog even niet zien…

1 like

Tnxs, lekker hoekig allemaal.

1 like

Ignorance is bliss :grinning:

1 like

Seikomatic 6218-8950

14 likes

Mooi die hoge indexen :ok_hand:t2:

Klein vermoeden dat kast en band van een SNXJ94 komen, en de wijzerplaat van een ander vijfje.
Maar gezien er gigantisch veel vijfjes gemaakt zijn, kan het ook wat anders zijn.

1 like

De 6138 collectie groeit gestaag, ik heb ook nog een bullhead maar die is bij de horlogemaker op het moment.

15 likes

De nieuwe Seiko Sumo😍

24 likes

12 likes

:heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

7 likes