Seiko Only Deel III

Wat geprobeerd met m’n spiegelreflex maar het is zo lang geleden… Macro foto’s komen een andere keer! :slight_smile:

9 likes

Spotlightje erop en de bezel wordt prachtig blauw.

8 likes

13 likes


(crosspost)

12 likes

8 likes

NA , de Seiko SKX007J.
Alleen is de ratcheting clasp een beetje groter dan ik had verwacht :sweat_smile: opzoek naar een andere sluiting dus :+1:



Ik krijg de wristshot foto niet geupload :thinking:

7 likes

Nice! Heb m ook sinds kort maar dan met een kleinere sluiting. Via monsterwatches een andere sluiting bestellen?

1 like

Daar heb ik deze ook van. Ik had de optie tussen een paar claps, vond deze wel cool omdat ik vaak heb dat een horloge strakker zit wanneer ik uit mijn slaap kom. Dan kan ik de band een tikkie groter maken door de extensie op de clasp. Maar nu ga ik voor een normale. Op Ali heb je ook veel , maar dat zijn ongeveer dezelfde als de v-clasp van monsterwatches?

Het hetzelfde dat mijn horloge in de ochtend strakker zit en is gelijk het enige nadeel van de v-clasp. Voor de rest zit het prima en is van goede kwaliteit. Ik weet niet of die van Ali hetzelfde zijn, maar kan me zo voorstellen dat je bij MW een betere kwaliteit clasp krijgt (is een aanname).

3 likes

Geinige modellen met facet geslepen saffierglas:


SARB001, 003 en 005

6R15 uurwerk

13 likes

De 001 gehad, erg leuk model. Er staat er een te koop op auctions yahoo. Flink aan de prijs

1 like

En nog meer fraais uit deze reeks:

SARB007, 009 en 011

Ook 6R15 uurwerk

Oja en SARB019:
image

13 likes

En tot slot nog een leuk linkje naar een Seiko foto database:

http://www.csce.uark.edu/~jgauch/photos/watches/

Inclusief leuke vintage Seiko catalogi :smiley:
Enjoy!

4 likes

Erg gaaf! Zijn dit nieuwe modellen?

1 like

De Turtle vandaag😊

12 likes

Incoming!!!

23 likes

Ik denk dat ik het ook daar ga bestellen. :ok_hand:
Ik zal ali eens doorspitten, maar heb geen zin om 4 weken te wachten :laughing:

1 like

Goedemorgen

9 likes

De Sla017. New in… had er al eens een geflipperd, nu weer een frisse terug. Maar eens kijken of t een blijvertje is. Mooi is ie wel…

27 likes

Vintage, jaartje of 10-15 oud schat ik

1 like