Seiko Only Deel III

Jammer, maar gezien het lettertype op de dial vreesde ik er al voor. Had deze uitvoeringen nog nooit gezien. Bedankt voor de info!

1 like

Bij 10-15 jr al? Dan heb ik hier een vintage flatscreen tv staan. Een vintage bed. En nog veel meer. Ik mag wel een extra slot aan de (vintage)deur hangen. :wink:

2 likes

Voor sommigen ben je dan wel erg hip met al dat vintage om je heen :smile:

Goedemorgen.

9 likes

Gisteren hier ook geland😃
Wat kunnen die Japanners dat toch mooi strak verpakken:

En de inhoud is uiteraard ook puur genot:

19 likes

3 likes

Brakke wifi is een zegen tijdens vakantie…

11 likes

Crosspost.

10 likes

16 likes

Foto van gisteren:

'74 6105-8110.

12 likes

Samurai vandaag.

8 likes

SUS SCFF001 4S15-7020

7 likes

Vandaag de Alpinist:

Moeilijk op foto vast te leggen dat dit horloge met ogenschijnlijk zwarte wijzerplaat een groene sunburst heeft:

Wordt een restauratieprojectje. Nu reeds 75% maar met nieuwe bezel, glas, kroon en wat polijstwerk hoop ik hem weer in nieuwstaat terug te kunnen brengen. Onderdelen wachten al geduldig:

Maar vooralsnog eerst eens tijd en datum instellen, dan mag hij vandaag alvast een keertje met me mee😉

14 likes

Is dat een mod?

De SSC231 op een Bonetto Cinturini Ref. 300L rubberen band.
De foto is van eergisteren, maar ik draag hem elke dag want heb nog maar 1 horloge :roll_eyes:
Daar komt overigens verandering in want ben op zoek naar een mooi Seiko duik horloge (SUN021 of SUN023). Wil er iemand nog een kwijt?

5 likes

@GiveMeYourDough
Ja , is een skx007
Dwz kast en uurwerk , de rest is gemod :slight_smile:

Zo heb ik er nog een

10 likes

Ohja, die andere heb ik wel eens gezien. Allebei wel gaaf hoor :+1:t3::ok_hand:t3:

1 like

Schitterende klok :sunglasses::+1:t2: Geniet ervan.

1 like

Die SBDX001en zijn wel duur geworden niet?

4 likes

Vandaag weer eens de skx

5 likes