Seiko Only Deel III

Vandaag binnengekomen: de Seiko SKX011!

Nu snap ik pas de link naar de nieuwe 5-serie.

14 likes

Precies dat :wink:

1 like

Ik heb hem alleen even gepast.

Mooi hoor! En eindelijk een wat appetijtelijk formaat.

16 likes

Klik op de foto voor een scherper beeld :heart_eyes:

13 likes

Nog steeds lekker

11 likes

Tof, ik wil misschien wel de zwarte maar dan met de stalen band (vd blauwe).

Het is toch de opvolger van de SKX ?

Edit: geintje mensen

1 like

Ik word inmiddels helemaal gallisch van alle Prospex eenheidsworst dials bij Seiko :confounded:

Omega Speedmaster Professional Moonwatch every day of the freaking week

1 like

Prachtige kast! Welk type is dit?

Vergeet de srq029 niet :sunglasses:
Waarschijnlijk zijn het hele mooie horloges, alleen zijn die productfoto’s bij Seiko altijd zo #•@§&: slecht…

3 likes

Ik niet.

8 likes

Lekker boeiend wat jij er van vindt… je bent sowieso geen Seiko fan meer (quote nodig?) en hebt geen Seiko’s meer, dus om dan alleen maar in dit Seiko only topic te vertellen dat je het niks vind en iedere dag van de week een Speedmaster zal dragen voor dat geld, zou het zelfde zijn als ik in het Rolex Only topic zou schrijven dat de subs allemaal hetzelfde lijken de afgelopen 50 jaar en ik voor dat geld 6 dikke Seiko’s kan kopen. Het maakt je een troll.

By the way… dit werkt dus gewoon niet…:roll_eyes:

18 likes

Dat lijkt mij een uitdaging, heb net gezocht op de losse bracelets maar (nog) niet te vinden. Wel met Miltat communicatie gehad over een bracelet (want ik waardeer tapering naar 18 mm heel erg…) en zij zijn er mee “bezig”.

2 likes

SKX007:

SKX013:

21 likes

Je mag toch wel kritisch kijken naar een horloge waar Seiko 3k voor vraagt? Of is dat gek?

Je zit gewoon weer te spuien. Leef en laat leven, maak je eigen galtopic aan. Want zoals gemeld, iemand negeren maakt de reacties niet onzichtbaar. Sommigen hier zijn wel klaar met jouw mening.

4 likes

Die wil ik!

2 likes

Erg mooi, welke maat heeft deze ? En wat doet deze in prijs…

1 like

Als ik het wel heb: 41mm en € 2000 listprijs.

1 like