Seiko Only Deel III

10 likes

Er zitten wel een aantal mooie, deze valt daar niet onder.

Wat je zelf over de afwerking, bedoel je daarmee het oog of voelbaar minder kwaliteit?

Waarom is dat jammer? Is de Prospex-serie van mindere kwaliteit? Of is het een andere reden?

Velen kunnen niet tegen de X factor. :sunglasses:

1 like

Net binnen, SRPD77 en 79

6 likes

Gezien de hele Prospex lijn, is het best een bijzondere keuze om een normale chrono hiervan onderdeel te laten zijn. Ik heb helemaal niets tegen de X :), maar van mij had het op dit model niet gehoeven.

1 like

Goede keuze Ralph!

Hij is niet voor mij en zal er bij mijzelf ook nooit inkomen. :slight_smile:

Die van mij mag voor 900 euro weg :slightly_smiling_face:

Dit is wat de markt ze waard vind in een normale veiling :wink: Even weer uit de chrono24 wolken en met beide benen op de grond :smile::smile:

3 likes

Verpest mijn dag nou niet! :wink:

1 like

bijzondere wijzers :slight_smile: ā€¦ Deze zie je niet vakerā€¦

wanneer komt de hele nieuwe 5-jes lijn online?

Of moet ik PM-en / app voor prijzen?

1 like

De NA

17 likes

Ik kreeg dit model ooit eens ā€˜per ongelukā€™ in mijn handen tijdens het passen van een ander model(letje) , en wist niet wat ik in mijn handen kreeg gedrukt!:heart_eyes:

Wat een superding!! Geen onnodige tierelantijnen & opsmuk , maar desondanks een horloge waar je ā€˜Uā€™ tegen zegt.:sunglasses::+1:t2:

Prijstechnisch kon ik hem op dat moment wel uit mijn hoofd bannen , maar zeer kort daarna kon ik hem via een zeer vriendelijk HF-lid toch aanschaffen.:blush: Geen moment getwijfeld.

22 likes

Idd erg jammer dit, we hadden het er een tijdje geleden nog over. En die X had idd niet gehoeven.

1 like

Het zijn leuke dingen om van een afstandje te zien maar de afwerking is niet fantastisch. De prijzen zijn daarin tegen best interessant voor een instap ā€œduikerā€. Ik denk dat er best een markt voor is.

Gister even om gedaan.

8 likes

Het is dus geen duiker, dat is het grote probleem. :sweat_smile:

2 likes

Best een mooi horloge.
2950 kekkies bij Sojopan

6 likes

Vandaar, de aanhalingstekens, neem ik aan.

1 like