Seiko Only Deel III

Waarom is dat jammer? Is de Prospex-serie van mindere kwaliteit? Of is het een andere reden?

Velen kunnen niet tegen de X factor. :sunglasses:

1 like

Net binnen, SRPD77 en 79

6 likes

Gezien de hele Prospex lijn, is het best een bijzondere keuze om een normale chrono hiervan onderdeel te laten zijn. Ik heb helemaal niets tegen de X :), maar van mij had het op dit model niet gehoeven.

1 like

Goede keuze Ralph!

Hij is niet voor mij en zal er bij mijzelf ook nooit inkomen. :slight_smile:

Die van mij mag voor 900 euro weg :slightly_smiling_face:

Dit is wat de markt ze waard vind in een normale veiling :wink: Even weer uit de chrono24 wolken en met beide benen op de grond :smile::smile:

3 likes

Verpest mijn dag nou niet! :wink:

1 like

bijzondere wijzers :slight_smile: … Deze zie je niet vaker…

wanneer komt de hele nieuwe 5-jes lijn online?

Of moet ik PM-en / app voor prijzen?

1 like

De NA

17 likes

Ik kreeg dit model ooit eens ā€˜per ongeluk’ in mijn handen tijdens het passen van een ander model(letje) , en wist niet wat ik in mijn handen kreeg gedrukt!:heart_eyes:

Wat een superding!! Geen onnodige tierelantijnen & opsmuk , maar desondanks een horloge waar je ā€˜U’ tegen zegt.:sunglasses::+1:t2:

Prijstechnisch kon ik hem op dat moment wel uit mijn hoofd bannen , maar zeer kort daarna kon ik hem via een zeer vriendelijk HF-lid toch aanschaffen.:blush: Geen moment getwijfeld.

22 likes

Idd erg jammer dit, we hadden het er een tijdje geleden nog over. En die X had idd niet gehoeven.

1 like

Het zijn leuke dingen om van een afstandje te zien maar de afwerking is niet fantastisch. De prijzen zijn daarin tegen best interessant voor een instap ā€œduikerā€. Ik denk dat er best een markt voor is.

Gister even om gedaan.

8 likes

Het is dus geen duiker, dat is het grote probleem. :sweat_smile:

2 likes

Best een mooi horloge.
2950 kekkies bij Sojopan

6 likes

Vandaar, de aanhalingstekens, neem ik aan.

1 like

Vandaag binnengekomen: de Seiko SKX011!

Nu snap ik pas de link naar de nieuwe 5-serie.

14 likes

Precies dat :wink:

1 like