Seiko Only Deel III

Met een mooi ProspeX-logo! Dat is gerucht, geloof ik. Ik weet niet of iedereen daar gecharmeerd van is.

Als die bron Det.Briscoe is… die heeft op zijn insta account aangegeven dat het toch een Photoshoppie is:

1 like

Ah, het zou me toch niet verbazen als hij toch ‘gelijk’ heeft wat betreft de nieuwe specs :laughing:

Als ik geen SDGM had wel!

Hoi! Ik ben sinds gisteren in bezit van een echte SARB! Aangekocht via het forum. Ben er nu al erg blij mee. Het enige is dat de band ietsje strak zit, ik zou er nog 1 schakel bij willen doen maar mis 1 tube/buisje/collar die daar bij hoort. Enig idee hoe ik daar aan kan komen?

7 likes

Ik snap dat Prospex staat voor sportiviteit. Op de duikers stoort het logo mij op één of andere manier niet. Maar op klokjes zoals de Alpinist vind ik het echt zonde. Laten we hopen van niet.

1 like

Kijk nou eens naar zo’n SARX die inktzwarte dial en geen gekke onix op de kroon :upside_down_face:

Voorlopig voor mij een blijvertje.

19 likes

Fixed that for you

1 like

Ja zo’n Yildrez saus dopje (volgens @anon50762135)

2 likes

Seiko SBBN017.

8 likes

Doe mij maar zo’n dopje hoor, sterker nog is al onderweg :wink:

2 likes

Gaaf horloge hoor! Komt er bij mij misschien ook nog wel eens een keer.

Het is een heerlijk ding, zo’n quartz Tuna, je zal je het niet beklagen :wink:

Super, ik ga liever voor de witte met blauwe wijzers; Sjiek maar ook weer sportief.

1 like

Zeker. Ik heb er ook al twee. :rofl: Maar deze versie nog niet gehad. :sunglasses:

Gdver, even vergeten dat ik tegen jou bezig was, er zijn weinig Seiko’s die nog niet door jouw handen gegaan zijn tegenwoordig :wink:

3 likes

:tired_face: Dat klinkt vies.

Voor mij niet… meer. Ik had de SARX045 een heel mooi horloge hoor :ok_hand:t2: Maar ik heb de SARX015 nog (zonder Yildrez dopje)

2 likes

Ik vind op de SARX045 / 47 etc, een gesigneerde kroon niet echt passen. Zeker niet omdat die Seiko kronen niet echt verfijnd zijn… Op een wat sportiever model heb ik er geen problemen mee.

4 likes

Zeker een mooi horloge ook een tijdje gehad. Maar die blauwe wijzers zijn gelakt o.i.d. niet geblauwd. Ze hadden net zoals bij de SBGH001 alleen de seconden wijzer moeten blauwen.

3 likes