Seiko Only Deel III

Hoe bedoel je dat? De SKX is geen Seiko 5. Het is apart dat er wel zo’n tag bij zit.

1 like

Inderdaad, hij werd geleverd met een 5-label aan de band. Ik heb op het Internet trouwens meer foto’s gezien van SKX’en met zo’n label.

Op zich logisch, hij heeft, geloof ik, wel alle features van een 5.

Het zou leuk zijn als Seiko een SKX of turtle uit zou brengen met een hoogwaardig quartz uurwerk (7C46 is overdreven, meer een heruitgave van de SBCM023 met de 8F35).
Ik heb sinds een week een SRP779 met een 4R36, maar ik merk goed dat een automaat met +/- 10/20 seconden op een dag echt niks voor mij is. 4-5 seconden in de plus per maand is net acceptabel (beginnen op -2/-3 en dan de maand uit laten lopen naar +2/+3), maar dat zijn de SBBN tunas, gewoon verwend met kwaliteit denk ik.

Alle skx die ik heb gekocht hadden een Seiko 5 tag om de band. Ik kan me niet voorstellen dat dat per ongeluk erop zat. Ook dezelfde machine in de machinekamer en dat maakt het voor mij een horloge uit de Seiko 5 lijn.

Blijft een prachtig horloge

17 likes

9 likes

Wat vraagt men voor deze dan ?

2 likes

Even een wat beter plaatje…

1 like

Vond die van mij anders duidelijk genoeg :joy:

2 likes

Groene Alpinist een echt close-up model

7 likes

14 likes

2e dag op rij…bevalt uitstekend

7 likes

Bijna Euro 120…
Ik zal straks in de pauze even langs lopen en vragen hoe 't zit.

3 likes

Tis ook een Seiko :blush:

7 likes

Bandenwissel…tropic nu

6 likes

Lekker hè zo’n Samurai.

1 like

Heerlijk, draagt veel comfortabeler dan je zou denken obv zijn afmetingen

Klopt. Heb hem ook gehad. Heerlijk horloge.

9 likes

De Seiko SBBN031 hangt sinds vandaag aan de Strapcode Endmill. Kleurverschil is er iets maar valt mij mee gelukkig. Ben er blij mee :slight_smile:

11 likes

Ha die Eric. Niet jouw eerste Samurai toch?

1 like