Seiko Only Deel III


Mijn Arnie

8 likes

Dit is een link:

En dit is het plaatje:

Als het goed is kun je het verschil zien door in een browser rechter muis en dan afbeldings locatie of link locatie te bekijken.

Of er juridisch echt een verschil is weet ik niet. Linken naar naaktfoto’s van Patricia Paay waren ook strafbaar. maar goed afhankelijk wat seiko er van vind zou je stappen kunnen ondernemen.

3 likes

Die heb ik ook 2x gehad!! Wat een machtig ding is dat! :muscle::ok_hand:

1 like

5 likes

Kan iemand mij vertellen onder welke referentie ik dit 5je kan vinden? Alle military Seikos die ik op de interwebs zie hebben en day/date aanduiding


Dank!

3 likes

DIe is 100% nep, nep doos ook.

1 like

En er dan nog EUR 119.95 voor vragen :open_mouth:

Wie vraagt dat er voor? :face_with_raised_eyebrow: Veel mensen zijn niet op de hoogte van het feit dat er uberhaupt Seiko neppers bestaan maar die zijn er helaas dus wel. Maar wel apart dat er van dit model neppers zijn want een originele kost een euro of 75.

Used Products op het Bijlmerplein in Amsterdam.

Nou weet ik inmiddels dat de betrokkenheid van de werknemers minimaal is obv eerdere antwoorden maar dit gaat toch wel ver.

Net binnen


18 likes

De strapcode banden voor de SKX passen ook op de nieuwe Seiko 5 sports horloges. Ze hebben een speciale gebogen spring bar die dat mogelijk maakt.

2 likes

Daarmee heb ik mijn vrouw paar maand geleden ook verrast
 bij de Bijenkorf voor 199 euro in de aanbieding :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Klopt! Alhoewel het wel vreemd is dat er op de SKX geen 5-logo op staat, terwijl er wel een Seiko-5-label aan hangt wanneer je hem koopt. Dus, het is logischer dat hij er dan ook op de wijzerplaat staat. Maar zonder 5-logo is ongetwijfeld cleaner.

Maar ik doelde meer op de opgelegde indices en Seiko-logo bij de nieuwe Seiko 5 serie, die een luxere en meer bijdetijdse uitstraling geven. Dat is wel aantrekkelijker.

Eensch!

7 likes

Nee, Seiko duikers hebben van origine geen 5 logo op de dial. Alleen sports duikers zonder schroefkroon.

Ja en nee. Het is luxer en hoogstaander. Maar zoals ik zei heeft de simpele plaat een bepaalde charme. Het is eigenlijk gewoon een vintage ontwerp en niks anders dan mijn jaren duiker die uit de jaren 70 stamt. In die 40 jaar niks verandert, zo maak je een icoon. Voor de iconische no nonse uitstraling ging je voor de SKX, voor de luxere uitstraling voor een ander model.

8 likes

Het zijn prachtige dials nu nog zonder die dagaanduiding of helemaal zonder datum.

Tja, ik hou er wel van :wink:

9 likes

Hebben of hadden meer Seiko 5’jes dan geen logo’s op de plaat?

Mooie foto maar ik blijf bij m’n standpunt. Vooral graag helemaal zonder datum.

2 likes