Seiko Only deel IV

Sumo vandaag

11 likes

Voor mijn gevoel staat deze perfect op je pols, belangrijker us wat je er zelf van vond?
Een gedeelte van je gevoel wordt ook bepaalt wat je om had wanneer je het horloge ging passen: een grote dan lijkt deze klein, een kleine en dan lijkt hij groot. Voor mezelf hanteer ik de regel dat de lugs ten allertijden binnen de polsen moet blijven en dat is hierbij het geval.

2 likes

Hamilton auto 38mm, wereld van verschil…

Ik was eigenlijk opzoek naar een SRPC23K1 om de antraciet dail eens in levende lijve te zien. Laat die nu naar de winkel komen om ook die even om de pols te kunnen bewonderen.

Bewonder al enige tijd de Turtle. Alleen die paar seconden om de pols heerste er toch een soort van “twijfel” of misschien is het “wennen”. Het grootste wat ik gewend ben is een SKX en die draagt heerlijk!

1 like

Mooi die sumo
Is dit een mod ?

1 like

14 likes

Dank, ja is ‘n mod. Stargate uurwerk en wijzerplaat met 62MAS wijzers.
Het verhaal: Uurwerkwissel: Seiko Sumo en Blumo LE lookalike gelukt! 😅

Ik vind deze zelf erg geslaagd.

2 likes

4 likes

Zeker, erg mooi.

1 like

Fantastisch horloge :+1:t3:

20 likes

BFK !

9 likes

Niet, vergeleken bij die achterband :joy: :joy:

1 like

Allebei gaaf…

1 like

Mijn 5126-8130 komt eindelijk mijn kant dus voor in de tussentijd een paar plaatjes van tijdens de servicebeurt.

2 likes

Ja, toch.

19 likes

Gaaf🤤.

Welk bandje is dit?

2 likes

7 likes

15 likes

Hij staat je goed hoor!

1 like

Slechts 1mm groter dan mijn Sea Monster maar valt een stuk groter uit, dus deze zal helaas niet lang blijven. Voelt door de stalen band een stuk imposanter dan de Sea Monster met het rubberen band.

6 likes