Seiko Only deel IV

en verder met deel 4

5 likes

26 likes

Een snelle nieuwe TS. Mooi en door!

23 likes

Jazeker, al was het heel specifiek iets als onderdeel of donor voor het een of ander.

1 like

Aha ja dan is het een ander verhaal dan een compleet horloge :wink: Kan voor onderdelen wel handig zijn omdat hij heel veel verschillends heeft.

:smile:

29 likes

Jongens… Hoe staat een samurai op een 17cm pols?
Is dat te doen?

Mijn 114060 is net op t randje… Maar wil eigenlijk een seiko diver als beater hebben. Skx heeft het out of the box net niet voor me. Turtle vind ik net wat te grof… 5kx vind ik verschillende wel weer leuk van maar is weer geen diver.

Iemand tips?

Het kan wel, maar het is een klatser. Icm de 22mm stalen band is het een hele unit. Maar de lugs vallen naar beneden en zijn niet lang waardoor hij niet snel overhangt. Ik heb het eerste punt opgelost door voor de titanium samurai te gaan. :smile: Ik kan een foto posten om mijn 16.5 pols maar fotos vertekenen altijd zo.

Het is wel een heel ander model dan de SKX en Turtle. Het is een kast met veel meer hoeken, lijnen, dingetjes. De uitstraling is heel anders, veel moderner ipv het semi vintage en iconische van de andere 2. Andere optie is wellicht een mini turtle?

Dan eerder normale turtle. Dit was de FIFFER… met rotte band… vond m leuk… maar mag net wat kleiner. Mini turtle vind ik het net niet.

8 likes

22 likes

Een samurai vond ik groter dragen dan de schildpad. Hij is ook iets hoger.

13 likes

Meh. Da’s de reden dat ik m nooit gekocht heb :frowning:.
Toch maar niet doen. Kast design van de samurai spreekt mij wel erg aan trouwens. Die plaatjes met vakjes niet zo.

Sla017 vind ik mooi… misschien maar eens die of een nieuwe in die lijn proberen. Nadeel is dan weer dat het direct “high end” is…

Wat voor seiko is die gele? Heel interessant ding. Groeten.

1 like

Seiko trio :vulcan_salute:

15 likes

Typenummer en zit er echt goud in?

Seiko Family

image

11 likes

14 likes

Dit is de SKA367 van de BFK serie.

1 like

11 likes

8 likes