…is perfect!
Een echte NATO vind ik inderdaad ook erg beroerd. Groot horloges mogen een Zulu strap, kleinere krijgen bij mij perlon of een variant van de eerder getoonde bandjes. (Eigenlijk alles zonder zo’n dubbele flap onder het horloge langs )
Ik vind er eigenlijk niet zo veel van. Ik snap de hele hype er omheen niet zo. Ze maken een model met duikbezel en halen er vervolgens de bezel vanaf en is het een net horloge. Alsof het wiel opnieuw uitgevonden is. Terwijl ze al 50 jaar Seiko 5’s maken zonder draai bezel.
Nice, toch voor de vintage gegaan?
Vaak als een horloge van buiten netjes is dan heeft het uurwerk ook weinig uren op de teller en zal deze qua staat ook nog beter zijn.
Ik heb geen idee van de hype erom heen, zag het model voorbij komen en mij sprak die wel aan als daily beater.
Lijkt trouwens wel erg veel op de Tudor black bay
Uiteindelijk heb ik hem toch ja. Is altijd door m’n hoofd blijven spoken
dit ziet er ook wel mooi uit.
Ondanks dat de 5kx niet de skx is vind ik dat Seiko wel lekker veel verschillende modellen uitbrengt.
de een meer geslaagd dan de ander maar wel origineel.
het is een soort namaak brons en een soort gietijzer look.
Ik heb er al best wat over voorbij zien komen en volgens mij in het begin zelfs mensen die boven list vroegen toen ze nog niet overal op de wereld beschikbaar waren
Smaken verschillen . Doet denken aan een lelijke vaas uit grootmoeders tijd (van op de rommelmarkt en geen antiek).