Ja hoor…geen probleem. Ben er inmiddels wel achter dat de twee verstelmogelijkheden te weinig zijn. Zit nu goed maar als het weer kouder gaat worden en de pols slinkt wordt het leer😀
Welke versie is dit
Damm wat is dat toch een gaaf horloge.
Seiko Presage SPB041J1, bijna afscheid van genomen, gelukkig op tijd een geweldige spijt 'had ik nooit moeten verkopen ’ voorkomen met dank aan Watchgecko die met een Milanese mesh band adverteerde. De afmeting 22x150mm was voor dit type band een wat afwijkende maat. En daar was de prijs in gunstige zin ook naar. Alleen de bandaanzet van de Seiko is 20mm. Eens goed gekeken naar de foto’s vh bandje en met een voorzichtige vijl actie het bandje zonder problemen geschikt gemaakt voor 20mm. Een ander bandje een modificatie noemen gaat wat ver, maar het is een zeer mooie sportieve combinatie geworden.
Wat custom-made bandjes voor mijn V172. Past nu veel beter om mijn polsen, en ziet er bovendien stukken beter uit!
Van:
Naar:
Naar:
Ik denk dat de laatste band veel draagtijd zal krijgen, omdat dit horloge mijn werkhorloge zal zijn. Deze heeft al wat krasjes, dus is het ook niet erg, als er wat meer bij komen…
wat een vet ding… wat is de referentie hiervan :0?