Stunner
Wat is dat voor iets ?
Het is een 7a28 de ripley Alien variant. Hij ziet er gekker uit dan hij daadwerkelijk is Het ding rechts is voor de pushers van de chrono. Eigenlijk puur een ontwerp dingetje dan dat het een praktisch nut heeft. Maar het geeft het horloge wel een vrij unieke smoel.
Prachtig die chronograaf, NA @koekoek!? Toevallig zelf pas deze gekocht ( de tomaten) vanwege de bijna zelfde naam als die fantastische ontwerper die Seiko net als Nikon eens een boost gaf
Ziet er wel goed uit…
Klopt is een NA. Een van de 2 7a28 NA’s vandaag
Leuk hoor de Bishop. Die heb ik in het verleden ook gehad. Met een enigszins bijzondere situatie terecht gekomen bij een ander lid en heb soms nog wel eens spijt dat ik hem niet meer heb
Weer eens wat anders… Ziet er leuk uit. Mes van Spyderco?
@VmaxNL, nee hoor een goedkoop cloontje van Firebird, Spyders heb ik niet in het oranje. Vind dit echt zo’n lekker in-your-face klokje die Baby Monster met deze strap.
Had namelijk iets weg van een Spyderco Byrd, wat gewoon een Chinese Spyderco is. Niets mis mee. Maar zo te zien met dat mes ook niet. Maar het gaat niet om messen, maar om horloges, en ik vind het een geslaagde combo!
Heb de mijne al zo’n 25 jaar denk ik, nieuw gekocht & nooit gedragen…
De LCD chronograaf was mijn eerste Seiko in de 80’er jaren, ook zo’n uitzonderlijk ontwerp. Tja flipperen is voor de giugiaro’s nooit bij me opgekomen, ook al lijken ze best stijgend in waarde
Van wat ik zie zijn ze qua waarde al een paar jaar vrij gestagneerd.
Nieuwe Zuludiver gemonteerd.
Nu alleen nog een saffier en een explorer dial erin en dan is m’n nieuwe werkbeater af.
Twijfel een beetje over de echtheid van deze dial dus vandaar dat ie eruit gaat.
Iemand een idee?
Ik las ergens dat de originele dials geen 21jewels erop hebben staan zoals bij m’n skx033.