Ziet er lekker uit hoor, die band!
Ik heb hier een skx025 liggen waarvan ik toch vrij zeker ben dat die origineel is. (patina en lume op dial en wijzers is identiek) maar daar staat ook 21jewels op… Dus tja… Nu is het zaadje van twijfel ook bij mij geplant…
Misschien kan ik hier mijn vraag wel ff parkeren… maar ik hoor zoveel over een SARB, dat ik toch moet vragen… wat is specifiek een SARB ?
Een populaire serie horloges… waren oorspronkelijk m.n. voor de Japanse markt. Enorm goede prijs/kwaliteit verhouding.
Sarb035
Sarb033
Sarb017 (kwam op die gure ‘croco’)
En nog een paar.
Bij de SKX007/9 heb je ook dials met en zonder de jewels tekst. Zo herken je de Japanse versie.
Als je op Google-images zoekt naar SKX025, zie je er meer dan genoeg van beide versies.
Ik zou mij niet direct zorgen maken
Maar dan moet ik wel een 3d printer en de juiste dimenties hebben van de pusher
zijn de bishop pushers hetzelfde als voor de ripley?
Waar ik ook over heb zitten denken is om te kijken of de buttons van de een van de nieuwe releases wellicht te verkrijgen is bij bij Seiko. Maar verkrijgbaarheid is 1, of ze passen is 2. Bijvoorbeeld van deze:
DIe rooie pushers zien er uit als zuid-oost aziatische huisvlijt. In de link die je stuurt staat ook een plaatje van de JDM catalogus met de zwarte pushers.
Te lang geen nieuwe klok gekocht. Zojuist mijn STO op deze SZCS004 ingeruild. Helemaal blij met m’n NA.
Gave plaat!