Seiko Only deel IV

3 likes

5 likes

Wie met een sumo kan mij helpen? Wat zijn de juiste springbars? Er zat wat speling op de endlinks van mijne dus heb de band er even af gehaald. Er blijken dus 2 verschillende springbars in te zitten. De fatbar lijkt de juiste mbt de endlink maar juist aan deze zat wat speling. De totale lengte van de fatbar is 24mm.

Zit er überhaupt een goede tussen en waar kan ik ze kopen om te vervangen? EBay?

Onderste zal de originele geweest zijn.

Ja dat vermoede heb ik ook wel omdat die mooi gevuld in de endlink past. Ik twijfel dus over de lengte.

Oh! Seikomods wijzerplaat! Hoe is de lume hiervan? Enige vergelijking met de full lume ny0040?

Zoiets overweg ik nog voor een explorer case die in oktober vanuit Azië deze kant op komt.

Verrek, zojuist voor het eerst sinds heul lange tijd een Seiko-reclame op de NL’se publieke TV gezien. Dit keer over de Prospex-lijn.

2 likes

Ik zag hem net ook. Net als dat reclamebord dat ik een paar posts eerste postte.

1 like

Lume is gelijk aan de NY0040, maar het leuke ervan is dat de wijzers exact dezelfde lume heeft als de wijzerplaat. In dat aspect heeft deze een streepje voor op de promaster.

1 like

Mijn “nieuwe” aanwinst overgenomen via het forum :+1:.
Cosmetisch niet helemaal perfect maar was ook zo omschreven, maar aangezien ik hem dagelijk wil dragen geen probleem.

De SBDC051, erg blij mee!!

18 likes

Mooie aanwinst…:+1:

Prachtige aanwinst, gefeliciteerd!

Goedemorgen

6 likes

Nieuwe aanwinst?

1 like

ja, sinds gisteren in de doos.

1 like

Gefeliciteerd mooie aanwinst.

1 like