Seiko Only deel IV

De datum moet ik nog goed zetten. Nochtans een van de weinige functies waar ik iets mee kan :joy:

7 likes

Erg druk, ik weet niet waar te kijken…:grimacing:

Ja je moet er echt van houden. Ik ben een fan van de look. Misschien koop ik ook nog eens een citizen.

1 like

19 likes

Leuke mod!

1 like

Thanks. Ik noem hem Jur.
Snap je hem? Leuke mod, Jur…

:new_moon_with_face:

6 likes

Ik ben in het process om meer uit uit mijn ipad en affinity photo te halen en proberen er zoveel mogelijk uit te halen voor wat ik op dit moment kan.

Ik vond de finish vlag op de achtergrond wel passend voor de seiko rally diver. Mochten jullie ideeën hebben of opmerkingen dan hoor ik die graag.

5 likes

maak nu eens een close up van die dial

Dichtbij genoeg?

6 likes

Ja, duidelijk. Geen witte stippen

3 likes

Dat dacht ik :sunglasses:

Deze vandaag weer eens om, blijft mooi (vind ik dan)

11 likes

Ik ook. Is dat de sarx015?

1 like

Ja, ik zag dat jij de witte uitvoering hebt van deze.

Is onderweg. Ze zijn moeilijk te kopen/ krijgen. :+1:
Vind de open Skeleton wijzers wel bijzonder.

Goedenavond e prettig weekend iedereen. Het leek mij leuk om in deze Seiko only categorie een foto te plaatsen van 2 nieuwe watches die ik in korte tijd aan mijn collectie heb toegevoegd.

10 likes

En dan meteen met een V. F. A. seiko :ok_hand:t2:

Ik was af fan geworden van de 3d indices van de Grand, die komt van Buyee uit Japan, welke ik voor een redelijk bedrag gekocht heb. Maar de VFA vindt ik ook fantastisch, daar staat een mooi artikel van het uurwerk op internet/horloge forum.
Ik ben zelf Elektronicus, dus ik ben zeer gecharmeerd van deze brokken techniek/historie.

1 like

Erg leuk om te lezen. En die hogere 3d indices vind ik ook altijd erg gaaf. Als je elktrotechnicus bent kun je de Bulova Accutron Spaceview ook wel waarderen of een Seiko Elnix.
Buyee is leuk, maar pas op. Voor je het weet heb je 40+ horloges :grimacing:

Ik zal eens kijken naar de Bulova.
Ja het kleine nadeel van deze hobbie dat de draagtijd per watch steeds kleiner wordt🙃

2 likes