Even het serienummer checken.
The watch was made in May ,1978,1988,1998,2008,2018
Dat zal 2008 zijn dan? klopt wel met mijn gedachte van minimaal 10 jaar geleden.
Durf ik je niet te zeggen.
Er zijn een hoop van dit soort websites, misschien dat een andere meer duidelijkheid kan geven.
tja. Ik denk hetzelfde, let daar niet zo erg op, ze dragen allebei top. De skx is ietwat kleiner en boller (geloof ik), maar ik zou ten aller tijden voor de MM200 kiezen.
Er staat er hier eentje te koop zag ik. Het is echt een upgrade x 5, en voor mij de meest perfecte zwarte duiker.
Ho wacht : te laat dat duurde een dag, hij is al verkocht.
Is dit een SKX-mod?
Ja klopt. Stargate wijzerplaat en padi wijzers.
Ziet er goed uit.
Die eerste is zéér cool.
Ook even hier vragen:
Is er iemand die hier in de omgeving Tilburg (binnen een uur met de trein) die mij zou kunnen helpen met het vervangen van een glaasje op mijn vintage Seiko 6222-8000? Ik ben nog redelijk lerende op het gebied van opknappen en wil graag bij leren, maar zou het fijn vinden als iemand mij kan helpen zodat ik niet het complete horloge sloop.
Mooi, hoor! Goed gelukt.
Hoop hem morgen om de pols te hebben
Ha, heb jij hem? Mooie deal Fantastisch horloge.
Oh nee, echt elke stuiver waard geweest. Vergeleken met de skx is werkelijk ALLES beter.
De kast, de wijzerplaat, saffier, keramisch, de wijzers, de bezel, de band, handopwinder plus automaat…kan werkelijk niks bedenken waar de skx beter in is behalve de prijs.
Hmm bezel is niet keramisch toch? Ik dacht heel erg mooi gelakt aluminium.
Niettemin wel een erg mooi horloge.
@Batossai, ik heb hem gepast toen ik mijn skx007 om had (3x gepast op verschillende continenten nog wel) en ik bleef twijfelen over de grootte. Hij draagt mega comfortabel maar wel groter dan de skx007 vind ik. Maar ik heb dan ook elegante polsen (16.3cm). Ik zou persoonlijk een aantal dagen wachten tot de opvolgers uitgebracht zijn, zeg nou zelf dit is toch een plaatje!
Ja die staat echt op de wish list, maar wacht nog even want er komen vast nog een aantal kleuren. En met een blauwe insert is die zoveel beter.
Verrek, daar kom ik ook nu achter dacht dat dat hoogglans keramisch was. Nah ja, dit is zelfs nóg beter
En @Batossai de SKX is (uiteraard ) wel wat kleiner om de pols. Net even goed gekeken, maar je merkt wel wel. En logisch natuurlijk.