Het is toch weer gebeurd. Een nieuwe. Was al tijdje verliefd op de witte samurai. Maar twee dingen bevielen mij niet. Het bandje, ik vind t echt niet mooi als het niet aansluit en dat rare golf patroon. Ik had al n blauwe en die had ik op CB rubber gezet dus had nog n stalen band over. Deel 1 opgelost.
Tweede was de cyclops. Was vandaag in n moedige bui en heb de knoop doorgehakt en hem gekocht. Gelijk eraf gehaald. Was daar eerlijk gezegd zenuwachtiger voor dan de aankoop zelf. Maar het is gelukt. Ben helemaal blij.
Mooie aanwinst…
Heb je het ook met een brandertje gedaan ?
Yep, wel wat voorzorgsmaatregel genomen, wijzers stil en niet onder de cyclops, bezel en kast afgeschermd, bandje eraf en kast is laagje water gelegd ter koeling. Ging redelijk snel. Rest van de lijm met sticker verwijderaar en wattenstaafje en het is net alsof hij er nooit gezeten heeft.
Mooi zo. Veel beter dan met die lelijke pukkel.
Wel erg lekker hoor…
Deze is erg mooi…
Zag vandaag pas de PADI 4th gen Monster. Of misschien heb ik die eerder gezien, maar nu bleef die hangen. Vind dat een mooie kleurencombi.
Waar zag je die ?
Is blijkbaar al even uit… vind de JDM uitvoering met kanji wel wat
Dat is wel even wennen.
Ja, maar weet niet wat het is… Vind dit wel tof.
En door naar deel V…
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten.