Seiko Only deel IV

Van voor naar achter uitgekauwd & Vice Versa…

Maar wat blijft het een ontzettend sympathiek ding!

6 likes

Hallo, Ik heb aan de hand van één wazige foto een Seiko gekocht. Normaal heb ik niet zoveel met quartz maar vond deze wel gaaf. Kan iemand aan de hand van deze foto zien wat voor Seiko ik eigenlijk heb gekocht.

4 likes

Daniel @koekoek die zal er wel meer over weten.

1 like

Dan moet ik je teleurstellen haha! Het is niet een model dat ik ken en zonder nummertjes zou ik geen idee hebben.

2 likes

Als @koekoek het niet weet vergeet het dan maar :smile:. Ik heb ook internet afgespeurd.zie wel veel Seiko SQ’s maar niet met deze kastvorm en met een rood symbooltje. Ik zal moeten wachten tot ie binnen is. Ik zal de nummertjes wel even delen.

3 likes

Met het logo onder de SQ zou het een 7122 kunnen zijn. Mogelijk mist de datum omlijsting en aan de wijzerplaat rand ziet het er niet helemaal jofel uit, maar dat kan door het glaasje komen.

3 likes

9 likes

11 likes

Goedemorgen mede liefhebbers

10 likes


SPB077J1

10 likes

Mogge, fijne Hemelvaartsdag :+1:t2:

10 likes

10 likes

Nieuwe strap op m’n panda , is het wat?

4 likes

Vandaag deze tuna, blijft een prachtige duiker.

6 likes

4 likes

Over mooi gesproken.

10 likes

Al n tijdje de sumo in gedachte om aan te schaffen. Maar ik heb al wat duikers. Is hij niet te groot. Heb ik hem nodig. Nu gaf deze week mijn BFK de geest. Houdt weinig tot geen energie meer vast. En dan @Tonnieb die regelmatig n foto van zn sumo plaatst. Mmm mooi dan geef ik hem de schuld :stuck_out_tongue_winking_eye: lekker hoor. De perfecte reden dus om weer een grote duiker te nemen. Dus de sumo gaan passen en viel me in de praktijk erg mee. Op foto’s lijkt hij echt groter dan live. Lang getwijfeld tussen groen en zwart. Maar had recent mn seiko 5 sports in groen snel weg gedaan wegens geen klik. Dus voor de zwarte gegaan. Erg blij mee.

18 likes

ben blij voor je…:grinning:
De bfk misschien een nieuwe capacitor ?