Seiko Only deel IV

goedemorgen

7 likes


Soms heb je van die ideeën waarvan je achteraf denkt waarom heb je dat gedaan.:sweat_smile: Denk dat ik hem toch beter op staal kan houden.:smile:

6 likes

Herkenbaar :joy:
Vintage QR op rubber… En het is niet eens een duiker :sweat_smile:
https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/0/7/7/0771d89e77a4882af695301ccd5be3583a090f24.jpg

4 likes


Deze weer is😎

4 likes

Omdat Sjaak66 ook zo’n mooie zwarte dropt, die van mij ook nog een keer… hij staat in het blauwe gedeelte, voor de liefhebber! :wink:

2 likes

7 likes

6 likes

Seiko Premier Solar Chronograaf.
Prachtig horloge met een mooi vormgegeven kast en wijzerplaat…klasse horloge maar achter af wat te chic voor mij…dus vind je deze ook in het blauwe gedeelte… bij interesse??

2 likes


Met dat ieniemienie ding van mevrouw T

7 likes

Sunny

14 likes

3 likes

Prachtig horloge op een prachtige dag in een prachtige omgeving.:yum: Wat kan het leven soms toch mooi zijn.:+1:

6 likes

En terug naar de Shark

9 likes

Wat een turtles vandaag :sunglasses:

9 likes

Turtle rules…:turtle:

4 likes

Hadden jullie de nieuwe chrono al gezien:
1abd9cbd0e41c1ea5d1f70c815069c78831e7222_1_393x499

Ik vind hem wel geslaagd! Prijskaartje volgens mij van rond de 350 euro.

4 likes

Nee. Ik vind hem ook leuk. Moet wel wennen aan de vorm van de subdial op 9 uur. Ik snap dat dit het patroon op de wijzerplaat volgt, maar oogt wat vreemd.

1 like

Mooi hoor, solar en saffier ook nog :ok_hand:

1 like

11 likes

Polletje… welke strap kleur past het best?

  • Coal black
  • Khaki brown
  • Olive green

0 stemmers

Dit lijken mij fijne single layer straps met 1.5mm. De zwarte strap komt eigenlijk sowieso, maar denk nog na over een tweede strap.

Heb ook een groene chevron op de spb153 gezien, maar Ik vind dat eigenlijk te veel afleiden.

8 likes