Een fijne dag
Ook goeiemorgen
Je bent er ook vroeg bij
BFK als werkhorloge
Loopt altijd perfect. Hooguit +2 sec in een week. Volledig opgeladen blijft ie maanden draaien. Wat wil je nog meer op zee.
Die is veel te mooi om te gebruiken als puur toolwatch.
Ja! Ik had de 14060 Submariner en de Tudor BB58 alleen om het goud te sparen, maar ik denk dat ik deze wel vaker ga dragen dan zijn voorgangers op de toolwatchplek.
De kompasring had alleen ook een schroefkroon mogen hebben van mij.
Dus, binnenkort ga je een dropping doen en probeer je met behulp van de kompas je weg weer terug naar thuis te vinden?!
Nee. Maar wel een bommetje van de duikplank met de SPB om de pols.
Die andere zijn veel te duur als daily. Goede keuze. Snap het hele rolexgebeuren nog steeds niet en ik ga hier heiligschennis uitspuwen en ben een groot liefhebster van duikers maar de submariner vind ik zelfs de lelijkste Rolex. Veel te agressieve look, totaal niet uniseks. Kwil wel ooit een Tudor maar dan moet ik inkrimpen en wil dat nog niet, momenteel ook geen prioriteit.
Het is veel geld, maar ik had die Rolex Sub nog over de grindtegels kunnen trekken en hem daarna makkelijk kunnen verkopen zonder verlies. Zolang je goed verzekerd bent tegen diefstal en verlies draagt het zorgeloos.
Welles.
Random vrouw met dunne polsen en Sub:
Ik vind het gaaf staan, niet zo conventioneel!
Dit is het Seiko only topic toch ?
Doe jij dit omdat ik een gekleurde vrouw post? Het is 2020 bro, racisme is niet cool.
Hier, Yuki Amami met een Grand Seiko voor je.
Is dit blank en Seiko genoeg, Tonnie?
Eh, dit is niet Grand Seiko only he…
Wel een lief meisje trouwens…
Racisme ?
Waar haal je dat vandaan ?
Ja, de donkere huidskleur en twotone past wel. Anders zou het een minder geslaagde combinatie zijn (wit met sproeten bijv). Het zijn vooral de bezel en de tandjes die mij niet zo aanstaan.
Die limited ziet er irl precies wel beter uit dan ik had gedacht.