Seiko Only V

Een notoir moeilijk horloge om zonder directe reflecties op de gevoelige plaat te zetten…

9 likes

Ik ben er ook niet weg van…:nerd_face:

Nee klopt. Het was niet het gevoel waar ik op hoopte.
Misschien dat andere kleuren dat nog gaan veranderen. Maar tot nu toe ben ik door de 1e keer nog niet overtuigd helaas.

10 likes

zit te denken om naast mijn tuna 300 een keer een 1000 te nemen … maar die moet ik eerst echt even op mijn pols zien want volgens mij is de 300 kwa maat perfect :thinking:

12 likes

Dag Joost,

Ik ben ook al aan het denken geweest om een automatic Tuna 1000M aan te schaffen maar dan zou ik deze ook eerst eens vooraf willen uitproberen, maar ik heb er goede hoop in, als ik zie hoe de 47mm van de SBBN017 staat op mijn bescheiden 17.5 cm polsomtrek.

Mijn aanschaftopic van zes jaar geleden intussen. :wink:

2 likes

mooi dat hij zo goed bevalt :+1:

jaren geleden heb ik een oudere tuna gehad maar binnen de kortste keren een krasje op het bolle glas :weary:
(ben altijd zuinig op m’n klokkies) en is daarna vertrokken …

mijn nieuwe bevalt me super, draagt fijn en erg goed afleesbaar .

ik heb ook wel eens naar een automaat gekeken … moet je eigenlijk een beetje mazzel mee hebben gezien de prijs :roll_eyes:

1 like

Wel direct een goed begin :smiley:. Mooi ding die manta ray.

1 like

13 likes

Ik ben ook niet kapot van de GMT-versie van de sharp edged Presage. Maakt t net wat tè druk. Dat heeft deze wijzerplaat juist niet nodig.

1 like

10 likes

Ik heb deze 1000m Tunas, dragen ongeveer hetzelfde als de 300m versie, alleen de Emperor is groter maar vooral dikker.
De 1000m versies zijn echt wel een level hoger.:blush:

18 likes

zien er super uit en ben benieuwd :blush::+1:

1 like

Wauw dikke duikert
Mooi man

1 like


Deze heb ik om tijdens werk, seiko 5 stealth SRPD79K1
(Ik ben schilder)


En deze voor netjes SARX055

12 likes

Vintage & modern

11 likes

Quartz?

Er staat geen automatic op de plaat :innocent:

1 like

Heb deze in Amsterdam gepast. Vond het niet zo. Vooral niet aan de hand van de foto’s en hoe het in werkelijkheid is.

1 like

Dat had ik dus met die presage gmt.