Nieuwe aanwinst: Seiko Tuna SBBN017

Kort na de middag was het zover, een koerier aan de deur met een pakje :clap:


Nespresso erbij, en genieten als een kind dat een cadeautje mag opendoen.

Deftig verpakt van Solojapan, omdoosje verwijderen en…

Sesam open u!

Oh yeah, the Tuna has arrived!!!

Ter vergelijking enkele foto’s met kleine broer erbij :jp:

En de obligate wrist-shot:


Nog een snelle lume-shot:

Eerste indrukken:
Ik dacht dat ie groter ging zijn, in tegendeel, de baby tuna valt groter uit. Dus voor alle smalle-polsen mannen, dit horloge past heel goed op een bescheiden pols. Het helpt ook mee dat de bezel niet zwart is, dat maakt 'm optisch kleiner precies…
Kwaliteit straalt eraf, seconden tikken mooi op de indices en een fantastische originele rubber, dit draagt echt heel aangenaam, in tegenstelling tot de rubbers die Seiko op de goedkopere modellen levert.
Gebolde Hardlex is mooi maar maakt fotograferen een pain in the *ss :smile:
Ik ga alvast genieten van deze klok, die toch wel een nieuwe mijlpaal is in mijn verzameling. Duurste Seiko die ik ooit gekocht heb, en dan nog een quartz :scream: :wink:
Zo dit was het een beetje,
Groetjes van een heel gelukkige HF’er!

18 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Fancy pakje kwam ie in hoor. Kun je ze mooi afwisselen. Moet eerlijk toegeven dat ik z’n blauwe broertje nog wat mooier vind, zeker met die lichtbruine leren band :+1:

Mooi Seiko hoor :thumbsup:

Kreeg vandaag ook eindelijk een pakje van Rob binnen, blij dat de postbezorgers niet meer staken :wink:

1 like

Top aanwinst, gefelicteerd! :+1:
Bijna net zo mooi als de 015. :stuck_out_tongue:

2 likes

gefeliciteerd, leuke aanwinst !

Merci Royal Roy, het is moeilijk te zien op die foto maar het is een grijze terra bantoon op de ‘kleine’.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanschaf, geniet ervan :+1:

1 like

Van harte gefeliciteerd! Echt een topper. Groetjes van zijn oudere broer … de 007

3 likes

Proficiat met deze mooie aanwinst die prima om je pols past zo op het plaatje te zien :+1:

1 like

van harte met je nieuwe aanwinst, blijft een mooie klok :smile:

1 like

Ik wist niet dat James Bond ooit ook Tuna’s gedragen heeft :stuck_out_tongue_winking_eye:

Seiko Titanium Diver James Bond Watch

1 like

Groetjes van zijn oudere broer.
Is voor mij ook de duurste Seiko die ik heb (en ook de duurste klok die ik momenteel bezit, realiseer ik me nu).
Ontzettend korte lugs inderdaad, draagt relatief klein.

[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/horloges%20verzekering/2013-12-31134412-2_zps69ea6eba.jpg.html][/URL]

1 like

Heel fraai, zo’n “Tuna”, staat ook nog op mijn WISh lijstje… :thumbsup:

1 like

Mooie aanwinst! Kicken hoor zo’n Tuna.

1 like

:thumbsup: Heel gaaf met die dubbele omlijning en die nadruk op de 6-9-12.

Deze vind ik zoo mooi, je zou mij er zo mee kunnen begraven. :wink:

1 like

Van harte, eindelijk binnen!

De groeten van zn broer!

1 like

Mooi, veel plezier ermee :+1:

1 like

Mooi klokje gefeliciteerd veel draagplezier gewenst :thumbsup:

1 like

Gefeliciteerd met je fantastische klok! Het wachten is al spannend, de dag van de levering … kijken of de pakjesman er al aankomt en dan de deurbel. Pfff. Knap dat je de moeite hebt genomen foto’s te maken vóór het uitpakken. Alleen de koffie is er bij ingeschoten zie ik, hahaha

Veel draagplezier!

2 likes