Seiko Only V

18 likes

10 likes

Mooie vangst, en van harte!

1 like

Nice :ok_hand: gefeliciteerd

1 like

12 likes

Gaaf deze! Je hebt toch wel een hele mooie (Seiko) collectie… als ik al die foto’s van jou langs zie komen :+1:

1 like

Dank je, al tijdje stabiel maar ik wens niet meer eigenlijk. Misschien nog eens een 6139 terug in de verzameling

1 like

Hmm, hoopte al op een gmt. Echter de dial is veel te druk, de text is rechts ziet er niet uit en de wijzers vind ik ook niet mooi. Jammer :frowning:

1 like

Brok staal :sunglasses:

16 likes

Heel erg mooi alleen zo jammer van die bult in het glas.

Nou ik moet zeggen als je hem draagt valt het eigenlijk niet op. Plus de vergroting is erg goed.

Het bandje is ook erg goed het past heel goed bij de kleur van de wijzerplaat. De sluiting is minder comfortabel ik hoop dat dit beter zal worden nadat het bandje is ingedragen.


Voor nu even een colareb erop.

10 likes

19 likes

Nieuwe Seiko’s aangekondigd.

SJE085J1 – 1959 Re-interpretation Alpinist LE.

Nieuwe Alpinists, bijv SPB243J1

140th anniversary LEs – Astron, 62MAS, Presage GMT, Seiko 5.

Kojima Astron LE SSH097J1

Uemura 80th Anniversary LE SLA051J1 Ook als non-LE variant in 't zwart.

6 likes

De plek van de datum op de nieuwe Willard is eh… bijzonder.

Vond de vorige dan mooier.

7 likes

Eens, had de datum liever op 3u positie gezien of binnen de ring van uurmarkeringen (als de ruimte dat toelaat).

Bij de Laurel Alpinist hadden ze 'm wel weg mogen laten van mij.

1 like

En nu ook al die uitvoeringen met witte wijzerplaat

Seiko 140th Anniversary
Limited Edition

mv_prod_en_sp

En de sharp edged series

7 likes

21 likes

10 likes

Ja, het lijkt echt even alsof ze op het moment niet echt weten wat ze met de datum moeten doen. Het voelt allemaal een beetje als experimenteren. Datum op 3 uur met nog een beetje lume ernaast plakken. Datum op 4.30.

Met een beetje geluk gaan ze straks proberen de datum gewoon weg te laten, dat zou wel leuk zijn!

4 likes

9 likes