Seiko Only IX

16 likes

Lumibrite it is👍

11 likes

Nieuwe band.

Ik heb dit type band al op verschillende horloges geprobeerd, staat eigenlijk altijd goed en is extreem comfortabel.

Excuses voor de non-Seiko content :grimacing:

11 likes

Wat is dat voor band? Ziet er goed uit idd

2 likes

@Batossai Squale gebruikt ze ook:

Ze zijn bij verschillende aanbieders te koop onder de naam Summit, maar ik ben er 99% zeker van dat ze allemaal van Juelong komen, daar koop ik ze altijd. @junior heeft die van Squale en van Juelong wel eens naast elkaar gehouden als ik het met goed herinner. Volgens mij kwam hij tot de conclusie dat de banden identiek zijn.

7 likes

Eens! Ik heb er zelf ook al een aantal gehad en nu nog steeds in zwart en oranje voor mijn huidige Squale Matic.

Klik hier voor de plaatjes, non-Seiko ... 😇

Correct!
Zie hier het vergelijk @Batossai

:arrow_down:

Overigens heeft Squale inmiddels ‘eigen’ branded banden, soort van Summit v2. Die is qua profiel aan de buitenkant nét een beetje anders maar verder hetzelfde. Logisch dat een partij als Squale of wie dan ook er een eigen draai aan wil geven, anders kunnen ze niet 80~150 euro voor dezelfde band vragen. Dat ze uit dezelfde fabriek komen zou nog steeds zomaar kunnen. :wink:

Seiko plaatje (van een ex) voor de sfeer!

9 likes

Goedemorgen!

De Skx007 vandaag.

21 likes

12 likes

11 likes

Een van de mooiste Sarbs. :+1:

15 likes

Icoon :muscle:t2::innocent:

13 likes

19 likes

Crosspost, tricolore lume :grinning:

14 likes

14 likes

11 likes

Kom er net achter dat mijn monster een Engelse en Arabische dagaanduiding heeft. Laat ik nou net een Arabische achtergrond hebben :sunglasses:

12 likes

En kan jij dat lezen ?

1 like

Zeker! Toen ik m’n monster kocht liep hij al en stond het op een Engelse aanduiding totdat ik m’n nieuwe Turtle PADI zoveel droeg dat m’n monster stil was gevallen. Zag per toeval ineens de Arabische aanduiding haha. Mysterie nu is of de Arabische aanduiding er al vanaf de fabriek in zat en hij bedoeld was voor de Arabische markt, of dat iemand het zelf heeft gemod.

3 likes

Cool! Zitten er ook Arabische cijfers op of alleen de dagen?