Seiko Only IX

Zeker een mooie combi…:+1:

1 like

Wat een prachtige combinatie🤩

9 likes

Thanks Nash!!! :handshake:

1 like

Ben al een tijdje aan het lonken naar de SZSB006, de tic tac.
Nu heb ik zelf smalle polsen (16,5cm) en vroeg ik me af of hij groot draagt ?

10 likes

Vlak of rond?
Doelende op de bovenkant van je pols in relatie tot de rest. Een vlakke pols kan grotere maten hebben dan de omtrek doet vermoeden.

40mm x 48mm, 11mm thick, 20mm lug width
Crystal

Lijkt me wel te passen toch? Hij zal wel aanwezig zijn, maar ik vermoed niet dat hij “te” groot zal zijn.

Edit;
ik zie net de foto van je Baltic. Die is 3mm kleiner in diameter en twee milimeter kleiner lug to lug.

Als ik zie hoe die Baltic draagt op je pols, zou ik je toch echt adviseren om hem te gaan passen als je hem ergens vind.
Het is net net.

2 likes

14 likes

Bedankt voor de uiteenzetting Nash, top! :pray:
't zal inderdaad een twijfelgeval worden
Hopelijk kom ik hem op een beurs tegen :crossed_fingers:

1 like

Knusjes in het donker :grimacing:

14 likes

10 likes

12 likes

14 likes

Een mod.

1 like

Jup. Vond m’n SKX fijner/mooier dan m’n Turtle, dus de organen van de Turtle in een -aftermarket- SKX kast geplant. De kleur van de wijzerplaat van de PADI Turtle vind ik namelijk erg mooi, dus dit leek een goed alternatief.

3 likes

Grappig, ik draag juist liever een turtle, model draagt fijner voor mijn gevoel.

10 likes

Qua dragen op zich was de Turtle best, maar ik vond de kast wat lompig ogen. Ik bleek niet zo’n fan van C shape kasten :man_shrugging: De originele armband vond ik ook niet zo mooi. Heb een SKX007, die vind ik fijn - vooral op Miltat band, dus met die ervaring deze route genomen.
Destijds getwijfeld tussen de SKX007 en SKX009, maar bij de 009 vond ik het blauw te flets. Dat was aanleiding om toen de Turtle te kopen -veel mooier qua kleur- maar van de kast ben ik nooit echt happy geworden.

1 like

Grappig, ik ben juist fan van t model🤷. Gelukkig heeft iedereen een andere voorkeur, anders waren we snel uitgekeken op t forum.

2 likes

Ooit een mini-turtle overwogen?

6 likes

Nee want die heeft nog steeds die kastvorm. Daarbij vind ik die indices niet mooi. De Willard vind ik ook niet leuk.

Ik wil dit model wel leuk vinden:

Mooier afgewerkte kast, vind de rechthoekige indices weer wat anders dan wat ik heb. Maar door de C shape kast zou ik waarschijnlijk eerder richting een 62mas-achtige gaan.

6 likes

Weer eens wat anders…
En wat voor 1 :heart_eyes:

19 likes