Qua dragen op zich was de Turtle best, maar ik vond de kast wat lompig ogen. Ik bleek niet zo’n fan van C shape kasten De originele armband vond ik ook niet zo mooi. Heb een SKX007, die vind ik fijn - vooral op Miltat band, dus met die ervaring deze route genomen.
Destijds getwijfeld tussen de SKX007 en SKX009, maar bij de 009 vond ik het blauw te flets. Dat was aanleiding om toen de Turtle te kopen -veel mooier qua kleur- maar van de kast ben ik nooit echt happy geworden.
Grappig, ik ben juist fan van t model🤷. Gelukkig heeft iedereen een andere voorkeur, anders waren we snel uitgekeken op t forum.
Nee want die heeft nog steeds die kastvorm. Daarbij vind ik die indices niet mooi. De Willard vind ik ook niet leuk.
Ik wil dit model wel leuk vinden:
Mooier afgewerkte kast, vind de rechthoekige indices weer wat anders dan wat ik heb. Maar door de C shape kast zou ik waarschijnlijk eerder richting een 62mas-achtige gaan.
Golden oldie in mint condition, zo zie je ze bijna niet meer. Erg jammer het zijn prachtige horloges maar de meeste zijn gemod of flink gemangeld.
7002-700J uit november 1994
Iemand bekend met de Seiko Sur307? Hoe is de bandkwaliteit en is deze te upgraden met een andere band van bijvoorbeeld uncle straps?
Is dat er een van jou? Héél mooi en bijzonder.
Hallo, ja hoor ik heb er inmiddels twee van deze Seiko LM 5216-7010 Special kunnen toevoegen aan mijn verzameling
Is ook alweer een tijdje geleden. Heel af en toe dat er eens een te koop te vinden is. Maar ook dat is alweer een tijd geleden. Ik ben er nog steeds heel te vreden mee