Twijfel, twijfel en nog eens twijfel. Volgende maand wil ik 1 van de 2 Astrons kopen. Zelfs samen met Assie kom ik er niet uit, welke zouden jullie kiezen de SSH 161j1 of de SSH 109j1. de 109j1 heeft m.i een wat zachtere kleur wp en komt bij mij wat rustiger over. Verder verschil in de subdials en het datumvenster. Zit €200,00 verschil dus dat is niet boeien, ben echt benieuwd welke jullie zouden kiezen. Van Aamon (albert) weet ik het al, dus beniewd wat andere zeggen. En waarom?
de SSH161j1
de SSH109j1
fijne zondag allemaal
De onderste. Ondanks dat ik geen fan ben van zo’n datum venster, helemaal niet als de datum er schuin in staat, oogt die wel beter in balans dankzij de verdeling van de sub dials.
Mooi setje…
De 161.
Heeft voor mij net wat meer.
Maar wat heeft ie net wat meer tov de 109j1?
Blauwe is ook leuk.
Ondermeer een stopwatch.
En ik vind de plaat mooier.
Heb ze vorige week beide in het echt gezien. Persoonlijk vind ik de 161 een stuk mooier!
Ja ik zal ze ook echt om mijn pols moeten zien, op de foto spreekt de 109 mij net iets meer aan. Maar ja, foto,s he. Zeg ook vaak tegen anderen passen en dan moet je de klik hebben👍
Ja juist, passen is de enigste manier. Van de 161 vind ik de wijzerplaat wat spannender. Het complete horloge oogt wat rustiger.
Heel leuke verzameling