Dit model is 44.8mm in diameter en 15.7mm hoog. Ik weet niet hoe dat zich verhoudt met de mm300.
Mooie uitvoering. Van harte!
Dank je…
Het blijft een mooi horloge😃
Die bied je toch te koop aan?
Ben je niet bang voor tussentijdse beschadigingen?
Heren seikofans,
Ik heb een zwak voor de mini Turtle, die niet zo mini is naar mijn mening.
Maar ik heb er 2 gehad de zwarte die ik fantastisch vond en voor een 230 euro bij eglobal had gekocht, die heb ik geruild voor een prachtige king seiko 5626-7110
Waar ik heel blij mee ben.
De 2e een blauwe ook van eglobal voor 265, ook deze voor een goed doel verkocht, nl mijn grail, de speedmaster professional in de bigbox.
Nou blijft Seiko toch mijn nummer 1 en de mini turtle draagt heerlijk. Hij heeft mijns inziens meer gemeen met de 6309 als de nieuwe srp modellen qua kastvorm.
De kroon op 3 uur is jammer maar geeft wel een eigen stijl aan het horloge. Net als de uur indexen.
Nu heb ik dus besloten om nummer 3 te kopen.
Ik zag dat er 3 nieuwe modellen zijn uitgekomen een tijdje terug, aangezien ik de zwarte het mooist vind is het de SBDY085 geworden. Erg mooi met de rode accenten. En Made in Japan! Een JDM model
Ja klopt. Nee hoor. Ik het weekend doe ik niks geks, totdat de kroegen open gaan. Dan blijft hij thuis😁
Deze is ietjes kleiner
SBDX001 has a one-piece stainless steel case measuring 44mm wide and 14.6mm thick.