Seiko Only V

11 likes

13 likes

Dat is vermoedelijk zo ontstaan door overmatig gebruik van olie. Het horloge zag er zo uit van binnen.

2 likes

9 likes

Crosspost :call_me_hand:t2:

11 likes

Beauty is in the eye of the beholder :wink: ik vind er wel een echte liefhebber voor. Wellicht buiten hf. Gelukkig eten ze geen brood!

2 likes

7 likes

4 likes

ligt er nog 1 nieuw in deventer … €580,-
persoonlijk zou ik wat anders kopen maar dat is juist mooi dat we niet allemaal de zelfde smaak hebben :wink::+1:

1 like

Of €350 via Yahoo Japan. Komt nog wel wat bij (importheffing). Maar alsnog geen verkeerde prijs.

22 likes

Dit is echt een mooie uitvoerig :ok_hand:t2:

Ps: deze is toch 44mm ? Is die niet veel te groot voor jouw :thinking:

1 like

Compacte l2l dus draagt prima. Ik heb alleen even geen fatsoenlijke wristshot bij de hand :sweat_smile:

1 like

Ok :+1:t2:

Jammer dat je geen wristshot hebt want het is een prachtig horloge. Welke uitvoering is dit ?

1 like

Heeft Solo ook een website?

https://www.solojapan.net/

1 like

Zo, even een hele vlugge gemaakt. Groot maar niet mega.

Geen idee welke versie eerlijk gezged, was een cadeau van mijn vriendin. Ik gok een King Samurai en dan als save the ocean variant. Ref nr moet ik de doos zo ff ergens vandaan vissen.

8 likes

Bedankt voor de link. Wist niet dat het dezelfde was. Taal op Spaans en de order wordt vanuit Spanje verstuurd (m.a.w. geen bijkomende kosten)?

Staat inderdaad meer dan prima en is zeker niet te groot :+1:t2:

1 like

Haha dat is wel een goeie! Ik zou er niet vanuit gaan. :joy: Versturen vanuit Spanje kost altijd meer. Maar dan heb je geen bijkomende kosten van de Douane. :ok_hand:

Zie FAQ bij Solo. :v:

1 like