Op vakantie aan het water, waarvoor ie gemaakt is!
De SPB143 is inderdaad cool!
Deze 2 Seiko’s laatst verworven. Blauwe mini turtle hier van het forum en die oranje Seiko 5 is een leuk zomer horloge en om wat mods mee te doen.
Moet zeggen dat Seiko mij toch weer weet te bekoren met hun modellen, jammer dat de mooiste modellen te groot zijn voor mijn pols😪
Heb nog een mooie Prospex Frankenstein gezien en de vintage Presage is ook mooi en nog een Seiko 5 x Naruto & Boruto - Gaara Limited Edition. Dus genoeg wensen nog
Ben nog wel op zoek naar iets anders dan stalen band. Soms irriteert deze mij en wil hem dan wel eens op wat anders proberen. De rubber strap van Seiko zelf vindt ik niet lekker zitten. Is Tropic een optie?
Ja ziet er ook wel mooi uit, maar zag wel dat er nogal wat verschil in prijs is.
Ik ga mij daar eens in verdiepen
Ben niet echt een Seiko fan, maar heb onlangs deze gezien. Deze komt niet echt mainstream over zoals de meeste…
Zijn erg leuke modellen. Ik heb onderstaande. Misschien komt de zwarte van jouw foto er ook nog eens.
Ze hebben er ook met open heart, maar daar ben ik geen liefhebber van.
Net nog een nummer van Queen beluisterd in mijn Favorieten playlist. Tegenwoordig denk ik dan onwillekeurig aan deze mooie Seiko.
Hij is behoorlijk gehavend he…