Seiko Only V

Daar had ik ook last van. Probeer de band ns om te draaien. De clasp op 12 uur doen. Dat was voor mij de oplossing.

1 like

Vandaag binnengekomen:

11 likes

Mooi hoor! Staat je goed👍🏻Blij mee?
Deze kleurstelling toch ook zeer mooi, hopelijk deze week nog ff passen😅

1 like

Je hebt hem wel goed geraakt met/voor die loupe, of niet? Jammer.

5 likes

Ik heb m geraakt aan het aanrechtblad…:face_with_raised_eyebrow:

Zeker blij mee. Comfortabel en weer wat anders dan het geijkte. De goudkleurige accenten vind ik een mooie keuze. Ook goed afleesbaar.
De lumen -vooral op de wijzers- hadden wat mij betreft achterwege gelaten mogen worden.

Nu ben ik een groot liefhebber van dauphine wijzers zonder lumen, maar voor dit model zijn deze wa sportiever.

Van de andere kleuren vind ik de zwarte op staal bijna net zo leuk, dat was de 2e keus (SRPG05). De modellen met open (heart) spreken me niet aan.

1 like

Inderdaad, vind deze variant ook écht mooi. Ben ook heel benieuwd naar de blauwe en groene variant. Een zwarte duiker heb ik al dus dat is teveel helaas…

Dit zijn mijn twee Seiko’s. Ik hoop er op korte termijn nog een SPB143 bij te mogen voegen als ik er een tegenkom voor een mooie prijs.

9 likes

11 likes

Gisteren ontvangen en vandaag mee naar werk. Heerlijk is deze! Is ter vervanging van mijn 5je met een soortgelijke plaat die eigenlijk nooit echt lekker zat. Mooie dagelijkse knaller naast mijn Baltic :slight_smile:

18 likes

Hier een aardig stuk film waar je diverse Sixties in everyday wear kunt zien.

1 like

10 likes

Een eeuwigheid geleden dat ik deze droeg

10 likes

Good afternoon, fellow Seikopaths.

9 likes

15 likes

17 likes

Goed filmpje inderdaad! Ben nog heel benieuwd naar de groene maar vind de blauwe ook zeer mooi zo. Ondanks die witte met dat goud wel het beste past qua retro uitstraling… En ook heel mooi is…:laughing:

:sunglasses:

13 likes

12 likes

Gorgeous! Too bad I have tiny wrists for that watch… :cry:

1 like