Seiko Only V

Hij heeft je pols weinig verlaten hè? :smile:

1 like

:slightly_smiling_face: 6 dagen 24/7 omgehad, geen seconde de neiging gehad om te wisselen. Voor mij is dat een record in ieder geval.

Vanavond pas gewisseld.

Draagt heerlijk :ok_hand:

1 like

11 likes

Dat begrijp ik wel, echt een tof horloge. Zou je dan ook voor groen gaan? Ik weet niet of de limited blauwe (SPB183) nog verkrijgbare is, die is ook erg mooi.

Ja dan zou ik voor de groene gaan op rubber. De stalen band en sluiting is bij Seiko horloges in deze prijsklasse altijd bij mij en teleurstelling en al snel een irritatie punt.

1 like

Ik vind de rubber band ook mooier. Wist je dat die gebaseerd is op een van de originele 6105 banden, de XGL-731 ‘Tire Tread’ uit de vroege 70’s? De waffle en chocolate bar zijn bekender, ik denk dat dat komt omdat -zoals ik het lees- de tire tread band alleen voor de Japanse markt was.

1 like

Toch weer een vraag, maar heeft iemand misschien een idee waar ik een aftermarket Crystal kan vinden voor mijn vintage seiko?

Ebay afgespeurd voor een origineel maar helaas niet te krijgen op het moment…

10 likes

4 likes

Die sunburst! :heart_eyes: Nog een paar daagjes… :grin:

1 like

Hou vol :joy::+1:

1 like

Gaat lukken! Ik heb eindelijk een tracking link :joy:

1 like

Oké dat is wel handig, kan je het een beetje volgen :ok_hand:

1 like

Lieve Seiko kenners, is dit wat? Horloge is van 02/2016. Verkoper woont om de hoek.

3 likes

In het blauwe deel staat er een voor 350.

Die is in goed gebruikte staat :+1:
Krasjes boven de lugs ben ik allergisch voor.

1 like

Ik vind 475 wel erg stevig voor een marktplaats sumo. En ik zou vanwege het uurwerk zeer terughoudend zijn zeker als die al zo lang stil ligt. Goed informeren of hij getest is en daadwerkelijk goed op tijd loopt.

1 like

Op de nieuwe monstraps band

5 likes

Staat ‘m top!

1 like