Seiko Only V

Ik citeer de verkoper:
Het horloge heeft inderdaad stil gelegen, nooit verkocht geweest. Het loopt zoals het hoort en er is garantie op. Maar als je wil kan ik het een servicebeurt geven. Ik ga daarvoor niets aanrekenen maar dan moet je wel een tweetal weken geduld hebben of het later terug willen brengen.

1 like

Zal denk ik vooral afhangen van hoe mooi je vind en hoe graag je hem wil :+1: Best leuk een sumo maar vind ze persoonlijk wel wat zwaar/groot.

Heb 'm nooit in het echt gezien. Kast van 45mm vs. 20mm lugs lijkt inderdaad een beetje uit verhouding.

Hij is ook wel flink z’n sumo. Net een slag te groot voor mij persoonlijk.

7 likes

Dat heeft me nooit gestoord. Maar hij is wel echt een slagje groter/zwaarder dan een SKX.

Lijkt op de foto’s beter gebouwd uit (lees: degelijker) dan de SKX. Wil 'm wel een keer proberen eigenlijk.

9 likes

Mijn eigen Blumo is net niet mint meer, maar mag dan ook voor ‘n stuk minder weg. Vrijblijvend passen is mogelijk in Utrecht, Leidsche Rijn (met inachtneming van etc).

2 likes

Ik heb hem in een winkel een paar keer om de pols gehad. Ik vind het een mooie kastvorm etc. Ook wel een stap omhoog vanaf de als naar mijn mening.

Echter… hij is groot. Veel te groot voor mij. Lig to lug is echt flink. Had ik al gezegd dat ie groot is?

1 like

Kan ik 'm hebben denk je? Zo valt de 42mm SKX.

8 likes

Mooi ding hoor zo’n sumo

11 likes

Ben er ook blij mee…:grin:

11 likes

Krijg weer zin in een Sumo! Heb ooit de eerste oranje gehad. Beetje spijt vd verkoop.

1 like

Sumo’s zijn mooi afgewerkt wat betreft geborstelde delen. Band is veel beter dan SKX maar heeft wel een stalen buckle. Ziet er niet echt super uit :grin:
Gewoon op een Crafter Blue dragen

17 likes

Ook nog steeds mooi :blush:

9 likes

Blijft echt een geweldige mod, deze.

Edit: ik heb wel ‘s een zwarte insert op mijn SPB103 gelegd, en dan lijkt het gewoon een zwarte Sumo, zo donker lijkt de wijzerplaat op zich. Die van jouw werkt veel beter dan.

1 like

Dank je :v:t2:

1 like

Jazeker :ok_hand:t5:. Staat netjes op je polsmaat

Staat 'ie toevallig hier tussen Lucas? https://speedtimerkollektion.com/shop/index.php?cPath=32_35 is een NL leverancier. Horloges zou ik daar niet snel kopen maar aftermarket Seiko parts heeftie genoeg :slightly_smiling_face:

8 likes

Zit alweer een tijdje op een Seiko te azen, eerst vooral op een Alpinist, maar deze zou daar best eens verandering in kunnen brengen:

Seiko SRPF79 Samurai

15 likes