En straks dus spb 197 voor 770 list te koop. Een aantal early adopters van de spb199 hier op het forum kochten de spb199 bij solojapan voor 725 en niet 880. De horloges die hier al verkocht zijn ondertussen hoogstwaarschijnlijk dus ook met winst en net op tijd
Ik snap wel dat mensen not amused zijn, is een enorme naai actie. Ze zijn lekker bezig met Seiko Na de captain willards nu weer een prachtige klanten naai actie. Je koopt een limited toch met het idee iets speciaals te kopen.
Seiko is lekker bezig
Ja! Heb ik gezien, de Turtle blijft ook een super leuk horloge. Draagt ook zeer prettig.
Thanks!!
Edit: moeten deze nog gereleased worden? Kan er bijna niks over vinden wanneer ik het ref opzoek.
Klopt, zal binnenkort wel komen.
Deze det.briscoe heeft altijd Seiko nieuwtjes.
De eerste Seiko quartzen waren helemaal onbetaalbaar. Dan was je helemaal dé man als je die toen om de pols had.
Dat klopt helemaal, mijn pa had er destijds ook één, niet precies deze maar van een aantal jaren daarna. En toen waren de quartz hologes idd vaak duurder dan de mechanische broers
NA, via eBay: ‘n SKX399, blijkbaar een uitgave speciaal voor de Filipijnen gemaakt. Geen idee of ie écht echt is, maar sowieso wel een leuk ding!
En eentje van de baai:
Gaaf! Lijkt me wel echt hoor zo te zien. Heb hem ooit ook gehad.
Er is ook een skx401 van, pepsi model.
Leuk kleurtje dat geel. Ff 12 uur doordraaien en datum goedzetten