Grappig, die PADI uitvoeringen waren een paar jaar geleden nog helemaal hot. Nu lijkt de hype over.
Lijkt op meredianen plaatje
Grappig, die PADI uitvoeringen waren een paar jaar geleden nog helemaal hot. Nu lijkt de hype over.
Lijkt op meredianen plaatje
Vind het reliëf in de plaat wel mooi, maar de Save the Ocean modellen spreken mij veel meer aan!
Sarx015/017?
Mooi en bijzonder Dial.
Zeker mooi…
Jazeker en de lume is haast nuclear te noemen.
Dat is de SARX015
Stom van mj
Zojuist m’n nieuwe Seiko siliconen strap ontvangen, overgenomen van forumlid @louis. Past perfect om de 63MAS, alles sluit perfect aan. Alsof hij ervoor gemaakt is! En dit draagt echt héérlijk!
Thanks Louis!
135.000 yen in de 1972 catalogus, bouwjaar 71. Hoeveel gulden zou dat geweest zijn? 1500-2000?
Maar goed de eigenaar zal anno 2021 vast denken, had ik maar een VFA automaat gekocht ipv een quartz.
Ben benieuwd naar de band, zo op de plaatjes vind ik de band niet mooi. Hopelijk is de kast kleur dan niet lastig voor een aftermarket bracelet.
Verder issie echt prachtig!
Jaja ivm de Willard was het toch echt nog een ander horloge en heel andere specs, maar het ging idd in die richting al. Non stop stroom aan limiteds die nog weinig toevoegen tov de reguliere versies. Dat ze nu een identiek horloge niet limited maken is echt wel een affront. Meteen een tweede, andere kleur limited is ook maar rare marketing, maar goed dat is een ander horloge. De term discontinued betekent ook niet veel meer. Toch blijf ik benieuwd naar nieuwe releases er zitten leuke dingen bij, ongeacht de prijs.
Op staal zijn ze er al: