Seiko Only V

11 likes

Ik heb echt meer SNXJ’s nodig… heerlijk draagbaar horloge, niet te groot perfect onder een overhemd… dus mocht je er een kwijt willen :wink:.

8 likes

De kleur is niet mijn ding, maar dat is smaak. Ik kan me echter niet voorstellen dat iemand dat extra stukje lume op 3 uur mooi vindt.

Is 1 niet genoeg? Je kan er maar een tegelijk dragen :innocent:

Dat klopt, maar dan kan je wel lekker wisselen! Een volledig stalen, two-tone met witte plaat etc, volledig goud. :grin: Nu krijgt deze wel lekker wat draagtijd overigens

12 likes

Deze zit wel mooi tussen volledig staal of goud in😋 mooie plaat erin en klaar😍

1 like

De Big Boss terug van onderhoud. Nieuwe capacitor , glas , pakking en getest op water dichtheid. Nu op zoek naar de witte uitvoering.

12 likes

Superdunne Seiko Lassale met “Genta” design. Draagt briljant! Hier op mijn 20cm pols

6 likes

Dat is een minpuntje maar verder vind ik het een tof ding

Ik anders wel. Anders zou ik geen Samurai hebben dat dat ook heeft.

Alleen in dit geval bij de SPB213J1 heb je gelijk. De uitvoering is belabberd. De lume is total niet symmetrisch uitgevoerd, dwz het stukje lume op 3 dichter op de chapterring zit san bij 9.

1 like

Wat ik wel grappig vind is dat ik het lume stukje steeds als opmerking zie als deze nwe uitvoering in n topic genoemd wordt. Over de nieuwe mm200 hoorde ik volgens mij niemand terwijl die ditzelfde heeft.

1 like

9 likes

Dat is het punt inderdaad juist. Ik heb niks tegen lume op 3, maar wel als het als chteraf nog even naast gelegd wordt.

1 like

Daar benoemde ik het toevallig ook. Maar bij deze is het apart omdat het een bestaand model is die dua is aangepast.

Overigens had iemand mij er ook op gewezen dat het bij de nieuwe mm300 nog erger is. Daar wordt er zelfs een stuk uit de chapter ring gesneden om plaats te maken voor lume!

12 likes

Zimbe Padi Samurai vanochtend.

11 likes

Vanochtend even een bandenwissel gedaan… Niet van de auto maar van de Seiko’s.

De SKX023 van de Rios strap terug op de Jubilee.

En vervolgens de Lord Marvel op die Rios…

20mm op 19mm geeft in de praktijk geen problemen en de Rios staat de LM prima!

11 likes

12 likes

Poor Man’s GS🤙

12 likes