Seiko Only VI

Dankje :blush: maar veel lof gaat naar @ElderRuwy die me in het modding topic en via PB heel veel tips en vertrouwen had gegeven om dit project aan te gaan. In dat topic kun je de stappen een beetje volgen, mocht je dat interessant vinden.

2 likes

Ga ik even checken. :smiley: :+1:

1 like

Dat wordt geloof ik heel ver terugscrollen want het is een actief topic. Ik zal ook even zoeken haha.

1 like

Oh, o.k… Thx! :confused: :thinking: :grin:

Heb ook zo een gehad, maar een eerste generatie monster voelt toch net anders aan. Iets zwaarder, massiever. Oog wat meer in verhouding denk ik. :man_shrugging:t2:

2 likes

Gevonden. Het begon op 26 januari.

[wqquote=“Batossai, post:4025, topic:348461”]
Heb ook zo een gehad, maar een eerste generatie monster voelt toch net anders aan. Iets zwaarder, massiever. Oog wat meer in verhouding denk ik. :man_shrugging:t2:
[/quote]

Mee eens en een monster hoort gewoon een RVS bezel te hebben haha. Een andere kleur is mooi maar veranderd het hele uiterlijk.

2 likes

12 likes

Koningsdag vraagt om een vrolijke Seiko, Daniël!

1 like

Wat is jullie mening over de H801-6001?
Ik weet er vrij weinig van af. Mochten jullie hier meer van weten, dan hoor ik het graag… en ja het mag alles zijn zoals waarde, specs heeft iets speciaals enz enz. Uiteraard ook negatieve zaken mogen besproken worden :grin:

8 likes

Heeft iemand de SPB267J1 al eens omgehad? Ben benieuwd hoe deze irl is.
download

3 likes

Ik heb meerdere oranje Seiko’s zelfs. En ook meerdere in andere vrolijke kleuren. Dus dat wordt kiezen.

1 like

Ik ben sowieso fan van de Seiko ana-digi :grin:

12 likes

Haha ja ik begin er een beetje een liefde voor te ontwikkelen haha. Jouw Arnie is ook echt heel gaaf!

1 like

Thanks, daar heb ik ook even naar moeten zoeken haha. Met jouw foto’s ziet alles er natuurlijk gaaf uit.

1 like

Thanks, maar dit is mijn foto niet. Het is een foto van een advertentie op mp. Ik twijfel namelijk om deze H801-6001 te kopen :sweat_smile:

In aanloop naar Koningsdag 2022.

9 likes

What else…; :orange_heart:

11 likes

Een leuke Seiko!
Seiko heeft een uitgebreide ana-digi familie, van sportief zoals de jouwe tot wat chiquer. Zelf in de jaren 80 een H601-5030 gekocht die nog steeds werkt. Heeft een jaar of 10 terug wel een beurtje en nieuw glas met kader gekregen.

6 likes

9 likes

Dank voor je antwoord. Ik twijfel nog een beetje. Hij ziet er zeker leuk uit, maar zag inmiddels ook dat die 42mm is… meestal is dit iets te groot voor mij.

1 like